Tiedoksi vaan kaikille, jos hävittää ajokortin tms. henkilötodistuksen.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Menin ja hävitin sitten lompakkoni ajokortteineen päivineen :ashamed: ja tietty sitä ei ole löytynyt.

Tässä pikkuisen infoa, jos jollekin muulle käy niin onnettomasti. Eli kannattaa ilmoittaa Suomen Asiakastieto Oy:n ja tehdä luottokielto. Lisätietoa www.asiakastieto.fi

Tuolla luottokiellolla ehkäisette sen, ettei nimissänne tehdä mitään osamaksukauppoja tms.

Sitten tietysti poliisilaitokselle ilmoitus, että ajokortti tms. on hävinnyt ja sieltä sitten ohjeistetaan ajokortin kanssa. Tietty pankkikorttien kuolettamiset ja kaikki etukortit yms. Mutta tuota luottokieltoa ei missään ole sen kummemmin minulle ohjeistettu ja sen tässä nyt sitten vinkkaan, ettei muille käy köpelösti.
 

Yhteistyössä