TIEDOKSI KAIKILLE JOTKA...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lisse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lisse

Vieras
...MINUA EILEN YRITTI TÄTÄ HÖPPÄNÄÄ LÖYTÄMÄÄN SAAPUNEET/LÄHETETYT
KERHOON LIITTYMISET YM..
nyt sitten olen löytänyt kaiken jesss
YKSITYISVIESTITKIN JO TULEE MINULLE.
HUH KUN SITTEN TEINKIN TÖITÄ :laugh:

Nyt se yksityisviestitoiminto on tullut tänne uudelle palstalle, nikin alapuolella on kuori jota klikkaamalla saa laitettua y-viestin :D Ja omat viestit saa tuolta ylhäältä

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
No tossahan on nyt ihan suora yksityisviestit kohta tossa ylhäällä mistä sinne pääsee. :whistle:

JOO SE TULI KUN LIITYIN KERHOON.
MUTTA MIKSI MINUN NIMIMERKKINI ALAPUOLELLA EI OLE KELTAISTA KUORTA, MUTTA TEILLÄ MUILLA ON?
KUN KLIKKAAN KELTAISTA KUORTA VOIN LAITTAA YV JOLLEKIN, MUTTA MULLE EI VARMAAN KUKAAN KUN EI OLE TUOTA KELT.KUORTA

On se sullaki, ei vaan näy sulle itelle. Ja tuo yksityisviestijuttu tuol ylhäällä on kaikille, ei pelkästään kerhoon kuuluville.

No tossahan on nyt ihan suora yksityisviestit kohta tossa ylhäällä mistä sinne pääsee. :whistle:

MUTTA MIKSI MINUN NIMIMERKKINI ALAPUOLELLA EI OLE KELTAISTA KUORTA, MUTTA TEILLÄ MUILLA ON?
KUN KLIKKAAN KELTAISTA KUORTA VOIN LAITTAA YV JOLLEKIN, MUTTA MULLE EI VARMAAN KUKAAN KUN EI OLE TUOTA KELT.KUORTA

mietipä vähäsen. minkä ihmeen takia sulle itsellesi näkyisi oman nimimerkkisi kirjekuori? muut sen kyllä näkee, älä huoli.
pliis, caps lock pois päältä...?

Lopeta se huutaminen ensinnäkin. :/
Se ei näy sinulla itselläsi tietenkään, vaan muilla tietty, että voit heille laittaa viestiä.

Nyt riittää jo, ole hyvä ja lue ohjeita mitä muut tänne kirjoittelevat.

Kyl sulla kuori on, nou hätä!
a207.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Isoilla kirjaimilla kirjoittaminen on huutamista
director.gif

hyvä kun kerroit
:laugh:
minun tapani kun on kirjoitella paperille/kännyyn ym isoin kirjaimin.
pitää varmaan sitten muutella pienemmäksi että sitten kuiskaan :D

Ei se ole kuiskaamista vaan ihan tavallista puhetta :D

Isoilla kirjaimilla kirjoittaminen on huutamista
director.gif

hyvä kun kerroit
:laugh:
minun tapani kun on kirjoitella paperille/kännyyn ym isoin kirjaimin.
pitää varmaan sitten muutella pienemmäksi että sitten kuiskaan :D

Ei se ole kuiskaamista vaan ihan tavallista puhetta :D

=) eipähän missään lukenut isolla huutaa pienillä keskustelee
jestas pitääkin muistaa nää pienet kirj.täällä
tai :(

Toihan on nettikäyttäytymisen a ja o ;)

Mä en kyllä ymmärrä miksi tikkukirjaimet niin paljon häirittee ihmisiä. On tässä s++tana suurempiakin murheita.
Multakin on kamera hukkunut, ei löydy yhtään mistään. Ei mun rahoilla uutta hetkeen ostella. Ja likka valvoo taas yön.
Vtuttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! |O :(

kukin ajatelkoot mitä haluaa, en minäkään teitä erikseen arvostele.
te nostatte kamalan HALOON.
jos minulla oli täällä kysyttävää kun palsta uusiutui, kysyi moni muukin,haukutteko heitä jokaista.
vastasin jokaiselle jotain ja asiallisesti,ja te kaksi vedätte omia johtopäätöksiä.
ei sitten teilläkään kaikki kotona, jos ei voi ystävällisiä olla.
TEINKÖ PAHAA TEILLE.

Ei ne varmaan pahaa tarkoita. Tuli mullekin mieleen, että sä taidat vähän esittää, että saiist keskustelua aikaiseksi. Mutta se taitaa olla vain sun tyylis. Kyllä kysyä saa! =)

Fobia isoja kirjaimia kohtaan on outo ne on ainoastaan isoja kirjaimia. Eikä se huutamista jos ei huutomerkkiäkään. Asennoituminen on väärä ja suhtautuminen oikeanlaiseen pitää muuttaa heti.

Fobia isoja kirjaimia kohtaan on outo ne on ainoastaan isoja kirjaimia. Eikä se huutamista jos ei huutomerkkiäkään. Asennoituminen on väärä ja suhtautuminen oikeanlaiseen pitää muuttaa heti.
Suomen kielessä pätee tietyt lainalaisuudet kuten iso kirjain lauseen alussa, sanajärjestys, lauseen määritelmä, pilkut ja piste lauseen lopussa. Käsittääkseni sääntöjä ei ole kumottu ja mikäli kieltämme halutaan pitää yllä niin silloin olisi parempi myös noudattaa niitä.

Yhteistyössä