Oonkohan joskus jakanu tän tiedon teijän kans...
Otetaan yksi pala vessapaperia. Taitellaan se kahdesti niin että saadaan aikaan pieni neliö. Umpinainen kulma revitään pois ja laitetaan lavuaarin reunalle odottamaan.
Taitellulla paperilla pyyhitään takapuoli huolellisesti.
Sen jälkeen otetaan se revitty kulma ja putsataan kynnenalukset :saint:
Otetaan yksi pala vessapaperia. Taitellaan se kahdesti niin että saadaan aikaan pieni neliö. Umpinainen kulma revitään pois ja laitetaan lavuaarin reunalle odottamaan.
Taitellulla paperilla pyyhitään takapuoli huolellisesti.
Sen jälkeen otetaan se revitty kulma ja putsataan kynnenalukset :saint: