Tiedättekö sen epätoivon tunteen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Mikä iskee kun pitää pakata muuttokamoja?Siis se et ei luoja, tää tavara ei lopu ikinä eikä me saada koskaan tätä huushollia tyhjäks.. :rolleyes: Mulla on nyt just sellanen..

Motivaatiota kiitos?

En, mutta mä tiedän sen huojennuksen tunteen kun lasten isä alkoi tänään pakkaamaan tavaroitaan ja tajusin että "ihanaa pääsen kaikennäköisestä turhasta roinasta eroon" ja sen tunteen, kun tiedän ettei meille jää olohuoneeseen mitään muuta kuin tyhjä huone muuton jälkeen eikä mulla ole varaa ostaakaan sinne mitään... Se on ehkä sellainen pikkuisen toivoton fiilis. Mutta roinan vähentymisen huojennus kyllä peittää tuota em. tunnetta jonkun verran :D

• Tykkää
Reactions: Maira
TIEDÄN ...sillä täällä itse pakkaan omakoti-talon verran tavaraa ja koitan saada sen mahtumaan kolmioon:(....Ja nyt olen siis täällä leputtamassa hermojani netissä.Kaiken keskellä vielä la.tytön rippi-juhlat(Onneksi i täällä) ja ma.sitten muutto.HUH!

^Ai kuinka mukavaa.. :O

Mä pääsen sentää kolmiosta levittää tavarani omakotitaloon.. :D
Olohuone on nyt melkolailla paketissa, keittiöstä osa kaapeistä tyhjänä, meidän makkarissa on vaan vaatteita kaapissa, jotka menee sitten nopsaan jätesäkkiin, kuten myös pojan huoneessa on suurinosa jätesäkki kamaa..Ja aikaa muuttaakkin on viikko, eli ei haittaa vaikka kaappeihin jäis jotain, ne ehtii tyhjää kyllä, kunhan isoimmat saa vietyä..

Mut on tää silti aikamoista...Hanurista.. :D

Pakkaaminen on kammottavaa. Itse aloitin pakkaamisen monta viikkoa etukäteen ja pakkasin joka päivä tunnin pari. Kuitenkin viime hetkillä tuntui, että aika loppuu. Sitten on vielä se suuren suuri muuttosiivous, joka on myös hirveä.

Pakkaaminen on kammottavaa. Itse aloitin pakkaamisen monta viikkoa etukäteen ja pakkasin joka päivä tunnin pari. Kuitenkin viime hetkillä tuntui, että aika loppuu. Sitten on vielä se suuren suuri muuttosiivous, joka on myös hirveä.

Minäkin komeasti suunnittelin et aloitan ajoissa, vaan toisin kävi kun en saa laatikoita juniorilta piiloon mihinkään, eli tässä mä oon iltapäivän pakannut ja muutto olis ihan parin päivän päästä jo.. :whistle:

Mä vihaan muuttamista! Viime muutossa oli ongelmia kun ei ollut välillä autoa millä viedä tavaraa, muuta kuin pyörällä muovipusseissa. Ja ihan meni viimeeseen iltaan asti, että kämppä oli tyhjä. Onneksi ei tarvinnu pahemmin siivota kun uusi omistaja alootti rempan heti seuraavana aamuna ja sanoivat repivänsä muovimaton irti.

Muuton ajatteleminen ahistaa. Tässä suunnittelen, että jätän rempan tekemättä, myyn koko roskan ja ostan asunnon maan tasalta (nyt 3. krs).

Toisaalta se pieni pintaremppa nostas asunnon hinta jonkin verran. Olispa mahdollista sanoa vaan paljon on budjetti ja joku sitten tekis kaikki.

Joo tiedän kun elän tällä hetkellä pahvilaatikoiden ja jätesäkkien keskellä, ens viikkoon mennessä pitäs kaikki olla kasassa.. huokaus... roskiin ja kierrätykseen mättänyt jo vaikka miten paljon kamaa ja silti sitä vaan riittää ja riittää ja riittää...

• Tykkää
Reactions: Maira

Yhteistyössä