Tiedättekö, mua vituttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Urgh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heh, sä puhut nyt minusta, siis minä = sun mies :D Olen kamala neuvomaan, mun lapsuuden perheen kaikki naiset ovat, eli se on äidistäni lähtöisin. Meni pitkään ennenkuin tiedostin asian, ja isäntä opetti minut siitä pois. Aina, siis aina, kun menin neuvomaan häntä, niin hän kirjaimellisesti nosti kätensä pystyyn, ja tuumasi hyvin lakonisesti, että tee sitten itse. Ja käveli pois. Minä perässä..."en mä nyt sitä tarkoittanut, tuu nyt tekemään, en mä sano enää mitään..." :D
Tai kun hän oli imuroinut, niin mä tarkistin nurkkia, että imuroiko hän hyvin :ashamed: Seuraavalla kerralla, kun pyysin häntä imuroimaan, niin hän tuumasi, että imuroi ihan itse vaan.

Se vain tulee niin ajattelematta, että neuvoo ja puuttuu asioihin. Siitä pitää opetella pois. Ja uskoisin sun miehenkin siihen pystyvän, kun vain herätät hänen huomionsa miten hän käyttäytyy väärin. Joko noin teatraalisemmalla tavalla, tai sitten vakavammin keskustelemalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Heh, sä puhut nyt minusta, siis minä = sun mies :D Olen kamala neuvomaan, mun lapsuuden perheen kaikki naiset ovat, eli se on äidistäni lähtöisin. Meni pitkään ennenkuin tiedostin asian, ja isäntä opetti minut siitä pois. Aina, siis aina, kun menin neuvomaan häntä, niin hän kirjaimellisesti nosti kätensä pystyyn, ja tuumasi hyvin lakonisesti, että tee sitten itse. Ja käveli pois. Minä perässä..."en mä nyt sitä tarkoittanut, tuu nyt tekemään, en mä sano enää mitään..." :D
Tai kun hän oli imuroinut, niin mä tarkistin nurkkia, että imuroiko hän hyvin :ashamed: Seuraavalla kerralla, kun pyysin häntä imuroimaan, niin hän tuumasi, että imuroi ihan itse vaan.

Se vain tulee niin ajattelematta, että neuvoo ja puuttuu asioihin. Siitä pitää opetella pois. Ja uskoisin sun miehenkin siihen pystyvän, kun vain herätät hänen huomionsa miten hän käyttäytyy väärin. Joko noin teatraalisemmalla tavalla, tai sitten vakavammin keskustelemalla.

Sait kyllä hymyilemään. Voihan tuo olla että luonteessa kulkee tai suvussa jopa. Ei hän minua hauku tai mitenkään "tarkoituksellisesti" alenna. Ja yleensä kun pimahtelen välillä että "tee sitten itse", hän ei osaa ottaa minua tosissaan vaan naureskelee vaan ettei hän mitään pahaa. Ja vähän ajan päästä on taas neuvomassa.

Pikkujuttuja mutta välillä niin turhauttavia.

:hug: teille kaikille jotka olette vastailleet!!!!

Selvästi sun miehes ei ota sua tosissaan. Ens kerralla jätä tekemättä. Just noin ku Tallu tossa edellä sanoi, että lopeta siihen paikkaan ja anna olla. Olkoon ilman ruokaa jossei pottujen kuorinta tai muu kelpaa. Ja puhu sille. Sano että toi neuvominen ja oikominen on ihan hel***in ärsyttävää LOPETA SE!!

Ei toi normaalia ole, ap.
Mun hyvä ystävä on samanlainen miehelleen. On muuten erittäin mukava tyyppi, mutta tosi kireä ja tarkka. Äänensävykin muuttuu miehelle puhuessa ihan erilaiseksi, veemäiseksi.
Ei ole koskaan tyytyväinen mieheensä, vaikka miehellä ei ole mitään omaa aikaa, kaikki aika menee vaimon toiveita (sisustus, pihanhoito ym.) tyydyttäessä.
Vaikuttavat aika helvetin onnettomilta.
Itse en kestäis tuossa suhteessa ja myös osoittaisin sen. Teidän itsetunnot on poljettu alas. Mutta hyvä että olet edes herännyt huomaamaan että jokin on vialla. Se jokin ei ole vialla sinussa, vaan teidän suhteessa ja sun miehessä.

Niin ja kokeeko mies ettei saa arvostusta naiselta joten yrittää siksi päteä tuollaisilla neuvomisilla? Jos tilanne onkin toisinpäin, onkin nainen joka alistaa eikä arvosta?

Yhteistyössä