Mä kuulin sen juuri tänään: olivat miehen työkaverit jutelleet yhdestä työkaveristaan, ja sen vaimosta, ihmetelleet kuin se vaimo on niin hyvä tyyppi, että päästää Jussin aina joka paikkaan, baariin, lappiin keväällä viikoksi äijäporukassa rypemään ja ryyppäämään, saunailtoihin, laivalle, ja lähtee itse vielä mäkeen kotoa lapsen kanssa kun Jussi haluaa pitää bileet (ja niitä bileitä pidetään useat vuodessa, ja kysymys on siis 35-45 vuotiasta ihmisistä ei mistään teineistä). Joku työkavereista oli todennut että "On se vaan reilu muija se Sanna" ja toinen siihen että "niin just, täyttään hyvän vaimouden kriteerit".
Siinä oli toi mun keltanokkani hieman hiljaiseksi vetänyt, oli tuijottanut vaan mitään sanomatta muita. Sanoi tänään kotona että tuli sellainen olo niinkuin olisi ainoa järkevä kaksilahkeinen tässä maassa, jolle hyvän vaimon mitta on jotain ihan muuta kuin se kuinka paljon pääsee ilman vaimoa juoksemaan juoksujaan.
Mutta: muistakaa vaimot tämä. Näin ajattelee suomalainen mies.
Siinä oli toi mun keltanokkani hieman hiljaiseksi vetänyt, oli tuijottanut vaan mitään sanomatta muita. Sanoi tänään kotona että tuli sellainen olo niinkuin olisi ainoa järkevä kaksilahkeinen tässä maassa, jolle hyvän vaimon mitta on jotain ihan muuta kuin se kuinka paljon pääsee ilman vaimoa juoksemaan juoksujaan.
Mutta: muistakaa vaimot tämä. Näin ajattelee suomalainen mies.