Tiedättekö mikä on hyvän vaimouden mitta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Mä kuulin sen juuri tänään: olivat miehen työkaverit jutelleet yhdestä työkaveristaan, ja sen vaimosta, ihmetelleet kuin se vaimo on niin hyvä tyyppi, että päästää Jussin aina joka paikkaan, baariin, lappiin keväällä viikoksi äijäporukassa rypemään ja ryyppäämään, saunailtoihin, laivalle, ja lähtee itse vielä mäkeen kotoa lapsen kanssa kun Jussi haluaa pitää bileet (ja niitä bileitä pidetään useat vuodessa, ja kysymys on siis 35-45 vuotiasta ihmisistä ei mistään teineistä). Joku työkavereista oli todennut että "On se vaan reilu muija se Sanna" ja toinen siihen että "niin just, täyttään hyvän vaimouden kriteerit".

Siinä oli toi mun keltanokkani hieman hiljaiseksi vetänyt, oli tuijottanut vaan mitään sanomatta muita. Sanoi tänään kotona että tuli sellainen olo niinkuin olisi ainoa järkevä kaksilahkeinen tässä maassa, jolle hyvän vaimon mitta on jotain ihan muuta kuin se kuinka paljon pääsee ilman vaimoa juoksemaan juoksujaan.

Mutta: muistakaa vaimot tämä. Näin ajattelee suomalainen mies. :D

Joo on huomattu :headwall: Ja varsinkin se, että vaikka ukko kotona sanois että tottahan pitää välillä joku viikonloppu olla kotonakin perheen kanssa, niin sitten selän takana valitetaan kavereille kuinka akka ei päästä "mihinkään" |O

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Joo on huomattu :headwall: Ja varsinkin se, että vaikka ukko kotona sanois että tottahan pitää välillä joku viikonloppu olla kotonakin perheen kanssa, niin sitten selän takana valitetaan kavereille kuinka akka ei päästä "mihinkään" |O

Jep, tää samainen Jussi on itseasiassa soittanut mun äidille, kun kuvitteli kerran että mies jätti menemättä sen bileisiin siksi että mä kielsin... Sille /niille ei tullut pieneen mieleenkään ett mies saattaa ajatella omilla aivoillaan jopa, vaikka olisi suomalainen tähän paskaan kylmään maahan syntynyt. :D

Meidän äiti oli nauranut sille päin luuria... :D

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Jep, tää samainen Jussi on itseasiassa soittanut mun äidille, kun kuvitteli kerran että mies jätti menemättä sen bileisiin siksi että mä kielsin... Sille /niille ei tullut pieneen mieleenkään ett mies saattaa ajatella omilla aivoillaan jopa, vaikka olisi suomalainen tähän paskaan kylmään maahan syntynyt. :D

:laugh: :laugh:
EIKÄ!!
Siis oikeesti soittanu sun äidille!?!
Siis tyyliin "Arvaa si ku me pyydettiin tota xxx:a leikkiin, niin toi teiän xxx ei päästäny.."
Lällätäs Jussille, kun joskus näät, réttä "kantelupukki se kaakattaa!!"
Ei juma.... :laugh: :laugh:

Minähän olen sitten ihan kohtalainen. Päästän miehen menemään (typerä sanakin, on vapaa kulkemaan kyselemättä minulta, en voi määrätä aikuista) jos häntä pyydetään saunailtoihin tai muualle.

Mutta kotoa en lähde minnekään. Meillä kun ei mummoloita ole ihan lähellä. Eli meille ei oikein voi tulla juhlimaan./ryyppäämän.

Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

:laugh: :laugh:
EIKÄ!!
Siis oikeesti soittanu sun äidille!?!
Siis tyyliin "Arvaa si ku me pyydettiin tota xxx:a leikkiin, niin toi teiän xxx ei päästäny.."
Lällätäs Jussille, kun joskus näät, réttä "kantelupukki se kaakattaa!!"
Ei juma.... :laugh: :laugh:

Joo soitti soitti: ne on mamman kanssa entisiä työkavereita ollut, Jussi sekä mun mies jo kauan ennenkö mä olen tutustunut kumpaankaan. Jussin oon tuntenut ihan kakarasta asti. Niin se oli soittanut mun mutsille: me tässä mietittiin että eiks se teidän *piip* sitä miestä päästä messiin, kun ei se ikinä tuu mihinkään eikä lähde viihteelle eikä mitään...

Ja tää kaikki sai alkunsa siitä, että mies oli todennut että olisipa se kiva kotonakin välillä olla kun siltä oli kysytty miksei ole menossa. Niin se oli sitten luettu niin että mä en laske.

No voi perssuti. Hyvä nyt sitten tietää tämäkin mitta ja se, että minä olen ihan p.aska avokki :D

Paitsi että päästin ukkelin kyllä tänään kaverilleen juhlimaan kun minä olin viimeksi :saint:

Mie oon varmaan sitten Hyvä vaimo, eilenkin "päästin" miehen kaljalle reenikavereidensa kanssa... tosin ehtona oli mennä sinne kaupan kautta ja tuoda miule tuliaisina yksi olut :whistle:

Eikä toi siellä kauaa viihtynyt, halusi ennemin olla meidän kanssa kotona :heart:

päästän toki baariin tms,jos haluaa.Mutta kotona ei bileitä pidetä eikä viikoksi mihikää reissuun mennä.Työreissut ihan asia erikseen.Paljo vaikuttais myös se että,saanko mä samat vapaudet kuin mieski?

Yhteistyössä