tiedättekö mikä on ärsyttävää?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
se että toinen on jo päättänyt lähteä jonnekin ja kysyy et mitä oot kulta mieltä jos lähtisin? kulta vastaa et en tykkäis ajatuksesta,niin aletaan sit riiteleen ku sä oot aina tollanen ja ikinä en missään voi käydä ja plaaplaa.
miks pitää sit kysyä? helpommalla pääsee ku ilmottaa vaan ku on kerran jo sopinu menevänsä (myös mun kanssa.. mies siis tuli kotiin "kesken illan" ja olin jo asennoitunu et se lähtee,mut sit se kysy et mitä tykkäät ja rehellisesti vastasin et mieluummin pitäisin sut kotona... )
ja tästä tulee taas sanomista ku märisen miehestäni,mutta aivan sama.. :ashamed:
 
Uskon että on ärsyttävää, mutta ei toista tosiaan voi väkisin kotona pitää. :/ Minä kysyin mieheltä tänään että olisko ok että lähtisin käymään kaverin luona kun lapset menee nukkumaan ja mies kysy onko pakko? Sanoin ettei ole että jään sitten kotiin. Monesti mies sanoo että mene vaan että ok, mutta jos pyytää jäämään niin jään. :) Naiset siis ilmeisesti ajattelee eritavalla.. tai ainakin minä. :D
 
No mä tiän just mistä sä puhut |O Se on oikeesti niin että jos on jo päättänyt niin ei sillon tarvi enää kysyä toisen mielipidettä.Mä olen jo oppinut että sanon yleensä että no en ole sun äiti sä oot aikunen ihminen joten tee ite päätökses.

Mutta oikeesti ei se ole kivaa että toinen noin tekee siitä tulee paska olo vain kaikille.No koita jaksella kyllä ne miehet ihan kivojakin välillä on :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
No mä tiän just mistä sä puhut |O Se on oikeesti niin että jos on jo päättänyt niin ei sillon tarvi enää kysyä toisen mielipidettä.Mä olen jo oppinut että sanon yleensä että no en ole sun äiti sä oot aikunen ihminen joten tee ite päätökses.

Mutta oikeesti ei se ole kivaa että toinen noin tekee siitä tulee paska olo vain kaikille.No koita jaksella kyllä ne miehet ihan kivojakin välillä on :hug:

niinhän ne on,ei niitä muuten jaksais katsella ;)
ja kiitos kun ymmärrät :hug:
 
multa mies kysy pari tuntia sitten, kengät jo jalassa, että haittaako jos menee käymään paikallisessa. Siis miksi ihmeessä kysyy, kun menisi jokatapauksessa, sanoisin mitä tahansa!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mitcha:
Uskon että on ärsyttävää, mutta ei toista tosiaan voi väkisin kotona pitää. :/ Minä kysyin mieheltä tänään että olisko ok että lähtisin käymään kaverin luona kun lapset menee nukkumaan ja mies kysy onko pakko? Sanoin ettei ole että jään sitten kotiin. Monesti mies sanoo että mene vaan että ok, mutta jos pyytää jäämään niin jään. :) Naiset siis ilmeisesti ajattelee eritavalla.. tai ainakin minä. :D

kun haluan aina ettei mies lähe jos en itekään mene :laugh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Arjaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Mitcha:
Uskon että on ärsyttävää, mutta ei toista tosiaan voi väkisin kotona pitää. :/ Minä kysyin mieheltä tänään että olisko ok että lähtisin käymään kaverin luona kun lapset menee nukkumaan ja mies kysy onko pakko? Sanoin ettei ole että jään sitten kotiin. Monesti mies sanoo että mene vaan että ok, mutta jos pyytää jäämään niin jään. :) Naiset siis ilmeisesti ajattelee eritavalla.. tai ainakin minä. :D

kun haluan aina ettei mies lähe jos en itekään mene :laugh:

Emmä tajunnu. Saiko mun viestistä tuon käsityksen vai mitä häh... *raapii päätään*

 

Yhteistyössä