Tiedättekö miestenne entisten seksikumppaneiden määrän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tiedättekö te, kuinka monen eri tyypin kanssa miehenne on harrastanut seksiä?
Tuli tosta yhdestä ketjusta mieleen... Mä en oo koskaan kysynyt (eikä mies kyllä ole kertonutkaan), ja naimisissa ollaan. Ollaanko ihan outoja? Pitäisikö mun kysyä?

Joskus alkuaikoina koitin kerran kysya, ei ollu innokas asiasta keskustelemaan saati kuulemaan mun petikumppaneiden maaraa. Jatin asian sikseen, eika ole ollut tarvetta sen koommin kysellakaan.

Joskus alussa oli jotain puhetta asiasta ohimennen, mutta täytyy nyt kyllä myöntää etten kuollaksenikaan muista montako niitä oli (en äkkiseltään osaa sanoa edes montako itsellä on ollut...)... Oli niitä enemmän kuin minulla, mies kun on sen 10 vuotta vanhempi, mutta nyt 6 vuotta ja 3 lasta myöhemmin moisen asian painoarvo on jokseenkin olematon :D

Tiedän että hoitoja on ollut pilvin pimein. Tarkkaa lukua en tiedä, eikä se kiinnosta.
Ei mieskään minun panojeni määrää tiedä.
Ne asiat eivät millään tavalla kuulu meidän liittoomme eikä menneillä ole mitää merkitystä.

Mies ehkä jossain kohtaa ekoina vuosina "kipuili" ja harmitteli sitä että olen ollut monen miehen kanssa, mutta vain hyvin harvoina kertoina ja siten ilmaistuna ettei se loukannut minua. Minä vain sanoin että hänellä niitä on joka tapauksessa paljon enemmän joten ei auta itku markkinoilla :D

Mitä väliä sillä oikeasti on? Ei se järvi soutamalla ole kulunut.

Tiedän ja mies tietää mun. Lisäksi edeltäneet seurustelusuhteet ihan teinivuosista saakka on "käyty läpi" jutellen. Mut meillä molemmilla määrä on pieni, sillä lienee paljon vaikutusta..

En tarkkaa lukumäärää eikö hänkään mun. Mutta suurinpiirtein voin päätellä, jos äijä on ennen mua ollut täysi-ikäinen 15 vuotta ja oikeastaan koko sen ajan sinkku, muutamaa lyhyehköä seurustelusuhdetta lukuunottamatta... Muutaman näistä olen tavannut. Veikkaan että hänellä lukumäärä on pari-kolme kertaa omaani suurempi, mutta tarkka määrä ei kiinnosta minua eikä omani häntä. :)

Yhteistyössä