Alkuperäinen kirjoittaja mamma:tuli mieleen tuosta yhdestä ketjusta (IHANA EX-AVIOMIEHENI![]()
mieleen semmoinen asia jota olen pitkään ja monesti miettinyt että:
-miten te pystytte eroamaan miehestänne johon joskus rakastuitte niin kovasti että halusitte mennä naimisiin?
-miten pystytte unohtamaan ne maailman ihanimmat hetket se rakkaanne kanssa?
-miten pystytte harrastamaan "sitten joskus" seksiä jonkun toisen miehen kanssa ilman että mieleen tulee ihanat hetken entisen miehenne kanssa?
-eikö teillä ole ikävä entistä miestänne koskaan?
-ja vaikka mies on ollut paha jonka takia olet vaikka eronnut niin olihan mies joskus niin ihana että haluasit taivaltaa yhdessä hänen kanssaan, miten sellaiset asiat voi unohtaa? ja eikö niille huonoille asioille olisi voinut tehdä mitään ?
koska jos minun mieheni vaikka kuolisi, en voisi enkä haluaisi enää ketään muuta miestä, en pystyisi harrastamaan esim seksiä, halailemaan tai pussailemaan toista. muistoissani elää niin voimakkaasti ajat jolloin rakastuin mieheeni ja ajat jolloin meillä on ollut ihanaa, ihanat ilmeet, teot ja kaikki...... en voi pukea sitä sanoiksi! jos nyt tuntuu tältä ja olen ollut avioliitossa 4 vuotta niin miten joku voi erota 10:nen vuoden jälkeen!!
kertokaa rehellisesti! itselläni sydän särkyy jo pelkästä ajatuksesta...
ps. tämä mieheni on ainut mies joka minulla on ollut!! halukkaita miehiä olis ollut vaikka kuinka paljon ottamaan minut mutta sydämessäni on vain paikka omalle kullalle <3
Mä olin niin nuori sillon kun ex miehen kans alettiin hengaamaan, vasta 18 vuotias. Luulin sitä tunnetta rakkaudeksi ensimmäiset 3 vuotta, mutta loput 5 vuotta oli yhtä tuskaa kun yritin pakottaa itseni sopeutumaan suhteeseen jossa en rakastanut miestäni. Ajattelin et oon itsekäs jos ajattelen vaan itseäni ja lähden suhteesta jossa lapsilla on hyvä isä. Loppujen lopuks tajusin et ei se oo lapsillekkaan hyvä esimerkki parisuhteesta jossa ei ole mitään tunteita, pelkkiä velvollisuuksia vaan.
Ex mieheni on mulle nykyään kuin veli ja aina tärkeä ihminen, mutta ei sillä tavalla. Nykyistä miestäni rakastan kuin hullu puuroa