Tiedättekö ettei ole aina helppoa olla julkisuuden henkilö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja little star
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
täähän on myös vähän niinkus ammatinvalintakysymys. joka alassa on huonot puolensa. ja ei kai kukaan (järkipäässä oleva ja yli 18-vuotias) oikeasti kuvittele, että julkkiksena jotenkin erityisen ihanaa olis.

Jos ihminen haluaa pitää matalaa profiilia niin kyllä se onnistuu. Muutoksen mahdollisuudesta on oiva todiste esim. Tanja Karpela. Toissavuonna nainen komeili lööpeissä vähintään kerran viikossa (no melkein) ja heti kun rouva skarppasi niin sai roskalehdet ja väitteet kuriin.
Kyllä se on niin että sitä saa mitä tilaa, useimmiten. Mutta ymmärrän ap kyllä ettei se aina ole hauskaa ja monesti se on kohtuutonta. Varsinkin kun maamme on varsin pieni eikä täällä voi paeta edes itärannikolta länsirannikolle ottamaan etäisyyttä...

Minä olen myös julkisuuden henkilö, mutta musta ei oo koskaan kirjoitettu "paskaa". Mulla on tietyt luottotoimittajat jotka soittaa jos juoruja kulkee ja heille vastaan rehellisesti mitä oikeasti on tapahtunut. En kyllä koskaan tee mitään niin tyhmää julkisilla paikoilla että siitä tulisi keltaisiin lehtiin juttuja. Joillakin on tyyliä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen myös julkisuuden henkilö, mutta musta ei oo koskaan kirjoitettu "paskaa". Mulla on tietyt luottotoimittajat jotka soittaa jos juoruja kulkee ja heille vastaan rehellisesti mitä oikeasti on tapahtunut. En kyllä koskaan tee mitään niin tyhmää julkisilla paikoilla että siitä tulisi keltaisiin lehtiin juttuja. Joillakin on tyyliä ;)

No ni, hyvä. Tätä minä juuri tarkoitin. Kyllä voi itse useimmiten vaikuttaa siihen mitä ja kuka kirjoittaa. Kiitos julkisuuden henkilölle kommentista.

Mä jostain syystä törmäsin suomi24-keskusteluun, jossa mun isää arvosteltiin. aika paljon oli huhupuheita, osa ehkä tottakin. mulle tuli kamalan paha mieli joka tapauksessa. ja iskä ei ole mikään julkkis, asuinkaupungissaan kyllä näkyvä henkilö.

:(

Yhteistyössä