Tiedättekö ettei ole aina helppoa olla julkisuuden henkilö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja little star
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

little star

Vieras
Kun kirjotetaan juttuja joissa ei oo mitään perää, ette taida tietää miltä se tuntuu?
Mulla on kokemuksia tästä, musta on kirjoteltu seiskaan ja iltalehtiin sellasta paskaa että tunkiokaan ei haise sellselle miltä se tuntuu mun nenään.
Julkisuudessa on hyvätkin puolensa en sano sitä, siitähän mä tällä hetkellä saan elantoni että mut tunnetaan ja mulla on markkina-arvoa. Sirä kautta saan työtä. Mutta rajansa kaikella.

En mistään hinnasta haluaisi olla julkisuuden henkilö, joka tuntuu olevan puolelle nykynuorista joku tavoiteltava toiveammatti. Kuvitellaan että mennään bb-taloon ja sillä sitten on hankittu itselleen "ammatti" jolla tienataan leipä pöytään juhlimalla muiden julkkujen kanssa ja antamalla haastatteluja seiskan maksamilla ulkomaanmatkoilla...

Jos on OIKEALLA ASIALLA JULKKIS ei tapahdu kummosia perättömiä juttuja.Jos on VIIHDEJULKKIS eli kansakielellä TURHA JULKKIS voi kirjoittaa mitä vain.Hauskuushan on juuri siinä.

Voin kuvitella, miltä tuntuu. En itse ole mikään julkisuuden henkilö, mutta harmittaa, jos puhutaan ihan "puuta heinää". Esim. itse olen jo vuosia sitten muuttanut maalta satojen kilometrien päähän. Siskolleni, joka asuu yhä tuolla pienellä paikkakunnalla, oli tultu kertomaan, että minä olen kuulemma mennyt kihloihin ja muuttanut xxxx paikkaan. Siskoni sitten soitti minulle, pitääkö tämä paikkaansa ja ei todellakaan. Minulla kun ei tuohon aikaan ollut edes miesystävää, olin eroamassa pitkästä avoliitosta. KYLLÄ OTTI PÄÄHÄN ihmisten juorut, joissa ei ollut mitään perää....

Yhteistyössä