H
Harmaana
Vieras
Kenet ja minkälaisia kokemuksia/havaintoja sinulla on hänestä? Yhteystietoja? Oletko kokeillut kaukoparannusta? Kiitos mahdollisille vastaajille! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:googlesta , poppamies nimellä kun hakee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tässä:Rukoile Jeesusta, kaikkivaltiasta. Hän yksin voi sinua auttaa.
Hae googlesta hakusanoilla syntisen rukous. Tulee mm. tämä:
http://koti.mbnet.fi/jterinen/flash%20alku/Jumalan%20seurakunta/slide3.html
Alkuperäinen kirjoittaja tässä:Rukoile Jeesusta, kaikkivaltiasta. Hän yksin voi sinua auttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:Alkuperäinen kirjoittaja tässä:Rukoile Jeesusta, kaikkivaltiasta. Hän yksin voi sinua auttaa.
ei voi olla totta!!!!!! mä nauran täällä ihan täysiä ja pompin tuolilla, hyvä ettei mukula herää!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:googlesta , poppamies nimellä kun hakee![]()
Sulla on eri luettelo, ei meillä oo kun voodooman![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:googlesta , poppamies nimellä kun hakee![]()
Tiedä sitten naurattaisiko teillä, jos itse tai rakkaimpanne olisi siinä tilanteessa, ettei lääketiedekään voisi kovin auttaa.. Toivottavasti pilkka ei kolahda omaan nilkkaan, teidän nimittäin. (;
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:googlesta , poppamies nimellä kun hakee![]()
Tiedä sitten naurattaisiko teillä, jos itse tai rakkaimpanne olisi siinä tilanteessa, ettei lääketiedekään voisi kovin auttaa.. Toivottavasti pilkka ei kolahda omaan nilkkaan, teidän nimittäin. (;
Alkuperäinen kirjoittaja Miri:Täällä yksi ilmoittautuu, joka on saanut vastauksen jokaiseen rukoukseensa tuolta jostain...että kyllä minäkin voin lämpimästi suositella sitä käsien ristimistä.
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Jeesukselta suosittelisin rukoilemaan asiaa...
Noihin Reikeihin ym. henkiparannuksiin ei kannata sekaantua. Voit niistä saada jopa riivaajan itseesi! Olen ollut aikoinaan mukana tällaisessa, ja kerran antaessamme henkiparannusta potilaalle, häneen meni riivaaja, ja alkoi käyttäytymään tosi omituisesti, sai ovia auki ja tavaroita liikkumaan itsekseen, huh, se oli pelottavaa! Eli kannattaa tosiaan miettiä moneen kertaan että sekaantuuko tuollaiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mää:Jeesukselta suosittelisin rukoilemaan asiaa...
Noihin Reikeihin ym. henkiparannuksiin ei kannata sekaantua. Voit niistä saada jopa riivaajan itseesi! Olen ollut aikoinaan mukana tällaisessa, ja kerran antaessamme henkiparannusta potilaalle, häneen meni riivaaja, ja alkoi käyttäytymään tosi omituisesti, sai ovia auki ja tavaroita liikkumaan itsekseen, huh, se oli pelottavaa! Eli kannattaa tosiaan miettiä moneen kertaan että sekaantuuko tuollaiseen.
Eikös energian annossa ole kyse rakkaudesta.. Se on lähtöisin rakkaudesta. Siinä toivotaan parannettavalle vain hyvää, eikä pahaa/riivajaa tms. uskomatonta. Kaikilla asioilla on aina kaksi puolta, myös ihmisillä, uskovaisillakin. Uskon, että teidän tapauksessanne tämä ns. riivaaja tuli parannettavaan teidän parantajien kautta, jokin meni pieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja mäntti:Turhan toivon on kuoltava.