Tiedätkö ketään tai oletko itse jäänyt raskaaksi "väärään" aikaan kuusta tapahtuneen yhdynnän ansiosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outolintu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuopus sai alkunsa pari päivää ennen kuukautisten alkua. Kierto on 34vrk ja vain kerran oltiin yhdessä tuossa kierrossa. Alkuun tuli tuhruvuotoa parisen viikkoa. Muuten raskaus sujui normaalisti.

Minä!! Kai... :) Jätettiin ehkäisy pois siinä vaiheessa kun menkat oli jo myöhässä valmiiksi. Eivät sitten koskaan alkaneet ja plussa tuli kuukautta myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei toki kaikki niin sano, mutta yleisesti käytössä täällä päin. Onko sillä jotain väliä?? Vai uteliaisuudestako kyselet?

En ole eläissäni kuullut moista, joten siksi ihmettelin että missä päin Suomea noin sanotaan.

Aika hauskasti sanottu :) enpä ole kuullu moista.
Mut juu tämä meidän vimppa jäi potkimaan tonne mahaan vääränä päivänä ;) miten sen nyt ottaa. Kuukautiset olis pitäny alkaa parin päivän päästä ja kiertoki minulla on pitkä et mikä lie hormooni seko oli meneillään.

Kuopuksesta tiedän varmuudella, että on saanut alkunsa kierron lopusta. Meillä on noiden poikien laskettua aikaa aina siirretty ultrassa eteenpäin, kuopuksen kohdalla se ei ollut mikään yllätys.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi-:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei toki kaikki niin sano, mutta yleisesti käytössä täällä päin. Onko sillä jotain väliä?? Vai uteliaisuudestako kyselet?

Olen asunut suurimman osan elämästäni Kotkassa, enkä ole koskaan kuullut sanottavan "jäädä raskaaksi".

No en toki kaikkia kotkalaisia tunne, mutta on minulla aika laaja tuttavapiiri.

Lupaan tästä lähtien kirjoittaa tulla raskaaksi....voi elämä sentään.

meillä oli 9pv heitto ovulaatioon nähden. raskaus meni ihan ongelmitta ja vauvan koko oli ok mutta vauva kuoli kohtuun 36viikolla. kuolinsyytä ei tiedetä vielä,ei olla saatu tuloksia vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja www:
meillä oli 9pv heitto ovulaatioon nähden. raskaus meni ihan ongelmitta ja vauvan koko oli ok mutta vauva kuoli kohtuun 36viikolla. kuolinsyytä ei tiedetä vielä,ei olla saatu tuloksia vielä.

siis kuukautisten mukaan laskettu ovulaatio,kierto oli säännöllinen mulla ja luomuna alkoi raskaus

Yhteistyössä