tiedätkö ketään joka ei ole päässyt autokoulua läpi? kuinka monella kerralla itse pääsit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton aatu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ajoin kortin 25veenä.
Kirjallinen meni ekalla täydet pisteet.
Inssissä eka meni mönkään. Ryhmityin vasemmalle kääntyessä yksisuuntasella oikeelle :laugh: Joo, en tajunnu et oli ykssuuntanen.
Sain ajaa uuden inssin 45min päästä, kun se laitto mulle yhden ajotunnin lisää. Ja koska mies opetti, kävin hurauttamassa kahville ja takas ja läpi meni :whistle:

Olen loistava autoilija, tai siis autoilen paljon. Poliisi tosin voi olla eri mieltä mun loistavasta autoilusta. Vedän silti varmaan pohjat ajokortin hankinnassa. Mulla on pikkuriikkinen neurologinen ongelma ja siitä syystä kävin kirjalliset viiteen kertaan ja inssiajon kolmeen kertaan. Kukaan ei älynnyt, että mulla oli tuo vaiva ennen kuin vasta 18-vuotiaana kun ajokortin saaminen oli niin hankalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja avuton aatu:
aloitin autokoulun jokunen tovi sitten. ja mulla sellanen tunne etten tuu ikinä selviään siitä. kuitenkin kun olen jo yli 25v alle 30v.
en muista liikennemerkkejä en sääntöjä en osaa käsitellä autoo en muista mitään.

tämä on niin toivotonta onneksi on hyvinkin kärsivällinen auto ope.
eilenkin kun meni koko homma pipariks niin ilta meni vollottaessa. =(

Otat lisää tunteja ja opettelet kotona niitä asioita, merkkejä ja sääntöjä. Jos et opi ajamaan, etkä sääntöjä, niin toivottavasti et tule myöskään saamaan korttia.
Ekalla pääsin läpi, tosin peruutuksessa osuin tolppaan, mutta inssi ei sitä huomannut vaan otin uuden yrityksen ja onnistuin, ei pitäisi hätiköidä mutta kun mulla olisi ollut parempaakin tekemistä kuin pörrätä kylillä

mä ajoin yli 30 -vuotiaan ajokortin :D
Kirjalliset suoritin kerralla läpi, vain kolmeella virheellä,inssin läpäiisni vasta kolmannella, pelkäsin niin paljon ajamista.

Ja tiedän yhden joka ei ole päässyt läpi autokoulusta. Mun setäni, joka on nyt 45-vuotias. Traktoria hän kyllä ajaa hyvin, mutta voisiko johtua kievästä lukihäöiriöstäettei läpi pässyt, kun silloin ne autokoulukokeet oli niitä psperiversioita

Aina kun sanotaan että opetusluvalliset pomppaa useemmin kirjallisissa ja inssissä, mulla on vähän eri kokemus. Kirjalliset läpi kerralla, yks virhe ja sekin kompa. Inssi kerralla melkein virheettömästi läpi. Ajoin silloin vasta kortin saaneena mielestäni paremmin kuin ne jotka autokoulun vasta käyneet.. Nyt mulla kortti ollu kolmisen vuotta.
Ajotyyliäni en voi kyllä kehua, mutta jos tarve vaatii niin ajan huolellisesti vaikka kaasujalka on välillä liiankin raskas..

En tiedä ketään, kuka ei olisi koskaan päässyt läpi. Kaikki tietämäni henkilöt ovat aikansa yritettyään päässeet läpi, toiset ensimmäisellä yrittämisellä ja toiset myöhemmillä yrittämisillä. Yhden tapauksen tiedän, joka pääsi inssistä läpi vasta ties kuinka monennella yrittämällä, mutta pääsi läpi kuitenkin.

Itse pääsin teorian läpi ensimmäisellä ja inssin toisella. Eka inssi hylättiin, koska se oli niin täynnä virheitä.

Inssi siis toisella, täysin virheettömällä ajolla läpi.

En jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta tosiasiahan on se, että jos ei noinkin yksinkertaisista jutuista pääse läpi, niin ei kannata lähtee liikenteeseen vaarantamaan muita.

Olkaa ajamatta, please!

Yhteistyössä