tätini onnistui suorittamaan noin 5:llä kerralla.
se on nyt noin 60 vuotias.
ajoi kortin noin 10 vuotta sitten.
hän ajoi niin huonosti, koska hänellä ei ollut kokemusta ajamisesta.
hän on venäläinen samoin, kuin minä.
neuvostoliitossa ja venäjällä oli niin köyhää, että harvalla oli varaa henkilöautoon.
jos hän syntyisi suomessa, luulen että hän suorittaisi ajokortin nuoruudessa ilman ongelmia.
veljeni suoritti ekalla kerralla.
hän ajoi ennen korttia monta tuhatta kilometriä.
kysyin tästä asiasta kolmelta tuttavalta (kaikki venäläisiä ) ja vain 1 onnistui
ekalla kerralla. hän ei ajanut autoa ennen korttia. eli todella taitava ihminen. toinen toisella kerralla. hänellä oli aika vakava virhe.
hän oli ajanut autoa ennen korttia, mutta erittäin vähän. kolmas suoritti 3 tai 4 kerralla (en muista tarkkaan). syytä en kysynyt.
itselläni ei ole vielä ajokorttia, vaikka olen jo 27 vuotias.
veljeni suoritti jo 18 vuotiaana.
Alkuperäinen kirjoittaja jyri:
mulla jää teoria koe 3kysymyksestä kiinni siis kolme menee liikaa kuvallisissa en oo vielä käyny kirjallisia mutta torstaina ne ois edessä ja oon korvia myöten paskassa lukeminen ei auta tai harjoittelu ajamassa kun olen ei ole mitään ongelmia silloin ymmärrän kaiken mutta se koe on sellainen mikä saa mut sekaisin mikä olisi avuksi??
näyttää siltä, että sinä olet erittäin pinnallinen ihminen.
tämä näkyy erittäin hyvin siitä, miten sinä kirjoitat.
ei pisteitä, ei pilkkuja, et osaa kirjoittaa yhdyssanoja (teoriakoe on yhdyssana). niin pinnallisia ihmisiä, kuin sinä ei saa päästää rattiin.