tiedätkö ketään joka ei ole päässyt autokoulua läpi? kuinka monella kerralla itse pääsit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton aatu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole käynyt autokoulua, vaan opetusluvilla mut opetettiin ja kyllä mä kävin sekä kirjallisissa että inssissä varmuuden vuoksi kaksi kertaa kummassakin... :whistle: Eka kerta kirjallisissa oli vähän tarkoituksellakin harjoituskerta, mutta insissä töppäsin kyllä ihan tyhmyyksissäni pahasti... :ashamed: Molemmat meni sitten kyllä toka kerralla virheittä läpi! B)

kirjalliset ekalla inssi kolmannella. en tykkää edelleenkään ajaa isoissa kaupungeissa/vieraissa paikoissa.
niin ja entiedä ketään ketä ei olisi päässyt läpi kaikki ovat kortin saaneet. ja tiedän erään tädin joka ajoi kortin 50 v eli sulla viellä mahiksia :-)

Molemmat kokeet kävin kahteen kertaan, toisella kerralla sitten läpi. hermoilin niin kamalasti (mm. inssissä maha ihan kuralla koko päivän) etten kyenny keskittymään...

Yhden vanhemman miehen tiedän kotikylältäni, joka kävi inssin 7 kertaa ennen kuin pääsi läpi. Oli jo lähes 70 mennessään autokouluun. Nyt köröttelee sitä vauhtia, että veljeni oli kerran talvella ohittanut hänet potkukelkalla...mutta ehkä ottaa sitten varman päälle ;)

Minä pääsin kaikista ensimmäisellä kerralla läpi.. Mulla on B C ja E nyt parhaillaan ajan D ja kohta A oon ite vasta 20.. :D Tiedän mä aika monta ihmistä ketkät ei päässy ekalla läpi.. Exä ei päässy ainakaan ekalla yrityksellä läpi nauroin sille.. heh Ei se tiedäkseni vieläkään ei oo päässy läpi.. Eikä kiinnostaa..

Lehdessä oli jostain kirjailijasta juttua, että suoritti 32. kerran inssiään. En sitten tiedä, pääsikö siitä läpi. :) Että tsemppiä, kyllä se siitä..

Pääsin itse toisella kerralla ja kaverini neljännellä.

Alkuperäinen kirjoittaja ajopelkoinen:
Täällä yksi ajopelkoinen, joka odottaa kauhulla kakkosvaihetta. Mulla se tuska on vaan pahentunut, maha menee aina sekaisin ennen ajamaan lähtöä.

moikka! ootko vielä täällä? täällä kohtalotoverisi..

Itse töppäsin ensimmäisessä inssissä, mutta toisella suoriuduin moitteitta. Kaverin sai inssin kylllä 3 kerralla läpi, mutta montaa kertaa ei sen jälkeen autonratissa ollut, kun totesi, ettei se ole hänen juttunsa eli hänelle se autolla ajaminen ei ole onnistunut.

mulla jää teoria koe 3kysymyksestä kiinni siis kolme menee liikaa kuvallisissa en oo vielä käyny kirjallisia mutta torstaina ne ois edessä ja oon korvia myöten paskassa lukeminen ei auta tai harjoittelu ajamassa kun olen ei ole mitään ongelmia silloin ymmärrän kaiken mutta se koe on sellainen mikä saa mut sekaisin mikä olisi avuksi??

IHANAA etten ole ainut joka kärsii tästä! En tietenkään toivoisi kenellekään samoja ongelmia auton kanssa kun mulla on, mutta ihanaa huomata ettei ole ainut. Mulla olisi teoria ensi viikolla ja inssi 2 vkon päästä ja mä en osaa! Menen aina ihan paniikkiin kun täytyis ajaa. Ja itkien lähdin eilen koulusta kun opettaja latisti mut niin täysin...=(

tätini onnistui suorittamaan noin 5:llä kerralla.
se on nyt noin 60 vuotias.
ajoi kortin noin 10 vuotta sitten.
hän ajoi niin huonosti, koska hänellä ei ollut kokemusta ajamisesta.
hän on venäläinen samoin, kuin minä.
neuvostoliitossa ja venäjällä oli niin köyhää, että harvalla oli varaa henkilöautoon.
jos hän syntyisi suomessa, luulen että hän suorittaisi ajokortin nuoruudessa ilman ongelmia.
veljeni suoritti ekalla kerralla.
hän ajoi ennen korttia monta tuhatta kilometriä.
kysyin tästä asiasta kolmelta tuttavalta (kaikki venäläisiä ) ja vain 1 onnistui
ekalla kerralla. hän ei ajanut autoa ennen korttia. eli todella taitava ihminen. toinen toisella kerralla. hänellä oli aika vakava virhe.
hän oli ajanut autoa ennen korttia, mutta erittäin vähän. kolmas suoritti 3 tai 4 kerralla (en muista tarkkaan). syytä en kysynyt.
itselläni ei ole vielä ajokorttia, vaikka olen jo 27 vuotias.
veljeni suoritti jo 18 vuotiaana.

Alkuperäinen kirjoittaja jyri:
mulla jää teoria koe 3kysymyksestä kiinni siis kolme menee liikaa kuvallisissa en oo vielä käyny kirjallisia mutta torstaina ne ois edessä ja oon korvia myöten paskassa lukeminen ei auta tai harjoittelu ajamassa kun olen ei ole mitään ongelmia silloin ymmärrän kaiken mutta se koe on sellainen mikä saa mut sekaisin mikä olisi avuksi??
näyttää siltä, että sinä olet erittäin pinnallinen ihminen.
tämä näkyy erittäin hyvin siitä, miten sinä kirjoitat.
ei pisteitä, ei pilkkuja, et osaa kirjoittaa yhdyssanoja (teoriakoe on yhdyssana). niin pinnallisia ihmisiä, kuin sinä ei saa päästää rattiin.

Ja sinä "velivenäläinen" pisteen jälkeen tulee aina iso kirjain:)) Että se siitä pinnallisesta ihmisestä.
Opettele ensin itse oikeinkirjoitus ja tule sitten neuvomaan muita.

Yhteistyössä