V
"vieras"
Vieras
Mä ihmettelen sitä, että olet olevinasi ystävä, mutta mitään muuta varsinaista tarkoitusperää sulla ei ole kuin rääpiä kaverisi käytöstä! Jos sä sitä auttaa haluat, niin odota että puhuu itse!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuosta hautaamisesta, ei kuulemma nähnyt vauvaa ja oli ihmeissään kun kysyin hautaamisesta. Olivat vaan laittaneet sen pois.
Ystävä puhui keskenmenosta, vaikka ei ole noilla viikoilla ilmeisesti mahdollista. Oli kaatunut pahasti ja istukka revennyt, siksi vauva kuollut.
Tätini on kätilö ja kerroin hänelle tämän tarinan, sanoi ettei ole mahdollista tuo miten ystäväni kertoi kaiken tapahtuneen. Meni sairaalaan ja 10 tunnin kuluttua oli jo kotona ja kaikki ohi, tuo sai epäilemään. Lisäksi puhunut meille kolmelle asioita ristiin.
Minua kummastuttaa, miksi haluaisit jotain asiasta sanoa? Etkö voisi "leikkiä mukana" vaikka oletkin "varma" että ystäväsi valehtelee? Pahoitella asiaa, kysellä miten nyt jakselee tms.?
Minua kummastuttaa, miksi haluaisit jotain asiasta sanoa? Etkö voisi "leikkiä mukana" vaikka oletkin "varma" että ystäväsi valehtelee? Pahoitella asiaa, kysellä miten nyt jakselee tms.?
No en mä tähän lähtisi missään nimessä, paitsi jos joku sanoisi että ystävä on nyt niin sekaisin ettei erota totuutta valeesta joten on parempi leikkiä mukana niin pitkään että pääsee hoitoon. Aika iso taakka raahattavaksi ystävyyssuhteessa mukana... Ja jos pääsee tästäkin kuin koira veräjästä niin mikä on seuraava vale..? Voiko enää isommaksi mennä?
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28311593:Tuo on kyllä sellainen aihe etten kyllä sotkeutuisi tuohon mihinkään. Enintään voisin pitää mielessäni ettei kaveri ehkä ole luotettavin mahdollinen mutta kuka ihme alkaa kyseenalaistamaan toisen raskautta. Saati utelemaan pitkin kyliä muiden tietoa asiasta ja pyytämään lisäselvityksiä.
Sori ap mutta et säkään ihan täysillä nyt käy. Jätä se kaveris rauhaan jos et osaa olla sorkkimatta aihetta.
No en mä alkaisi suoraan sanomaan tai syyttämään. Olisin ehkä vähän hiljaa aiheesta, niin että ystävä voisi epäillä että olen arvannut, mutta en tuomitse.
Itse en ole vielä ollut ystävään yhteydessä.
Tuskinpa kannattaakaan. Et vaikuta olevan häävi ystävä kun juoruat kaiken maailman epäilyksistä usealle kaverille, ystävän sukulaisille, omille sukulaisillesi ja vielä keskustelupalstallakin. Olisit vaan ottanut kaverisi kanssa puheeksi, jos on pakko tonkia muiden asioita.