Tiedän että minun pitäisi olla kiitollinen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaavarpunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaavarpunen

Vieras
..siitä että saan lapset aina vuoronperään hoitoon MUTTA milloinkahan viimeksi olen saanut kaiki muksut yhtäaikaa johonkin hoitoon. En edes muista. Jotenkin tuntuu että kaipaisin edes puolipäivää yksinoloa, tai edes pari tuntia... Parissa tunnissakin kerkeäisi käymään pyörälenkillä YKSIN ja rauhassa. Anteeksi valitukseni

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä hyötyä siittä on jos kaikki lapset ei ole kerralla hoidossa? Ei mun mielestäni mitään.

Siis täh?? Jos mummi ei jaksa ottaa kerralla kaikkia hoitoon niin voinko muka "pakottaa" häntä ottamaan kaikki hoitoon? En todellakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaavarpunen:
miksi oot lapsia tehnyt jos ne koko ajan pitää saada johonkin hoitoon?

Sinä olet vissiin niitä supermammoja joka ei tarvitse omaa aikaa ollenkaan vai?

Itsehän sä olet lapses tehnyt, ei kai muilla niistä silloin hoitovastuuta ole? entäs lasten isä?

Alkuperäinen kirjoittaja harmaavarpunen:
Mitä hyötyä siittä on jos kaikki lapset ei ole kerralla hoidossa? Ei mun mielestäni mitään.

Siis täh?? Jos mummi ei jaksa ottaa kerralla kaikkia hoitoon niin voinko muka "pakottaa" häntä ottamaan kaikki hoitoon? En todellakaan.

Niin täh?? Kysyin mitä hyötyä, mun mielestä ei yhtään mitään. Samanlailla sitä joutuu kotona olemaan, jos aina yks lapsista kotona. Mistä minä tiesin että mummu ei jaksa ottaa? Missä kohdassa sen kirjoitit ap tekstissäsi?

se on oikeesti minusta väärin että oletetaan että mummit ja kummit hoitaa.. siis se OLETUS on väärin (en tarkoita nyt sinua) meidän mummille miniä vie lapsia 5 kpl hoitoon koko ajan ja mummi on sairas ja yrittänyt välillä kieltäytyä, mut ei auta kun aamulla lapset ovelta heittää likaisena ja nälkäisinä (ensin saa laittaa kaikkien vaatteet pesuun ja syöttää) ja hakee iltamyöhäisellä pois jos hakee.. :/

miksi oot lapsia tehnyt jos ne koko ajan pitää saada johonkin hoitoon?

Koko ajan? :headwall:

Kyllä mäkin ymmärrän ap:n pointin..

Mulla nyt ei ole kun yksi lapsi mutta kivahan se olisi jos saisin joskus hetkeksi jonkun katsomaan pojan perään että saisin käydä miehen kanssa kahdestaan vaikka leffassa..
Meillä ei ole pojalle hoitajia, kaikki sukulaiset kaukana meistä, joten me käydään sitten vaikka leffassa vuorotellen, vaikka pe käyn minä ja mies katsoo poikaa ja la mies menee ja minä katson poikaa.. :/
Kivahan se olis joskus yhdessäkin käydä mut en ole vielä palkannut vieraita ihmisiä lastani hoitamaan tänne kotiin kun on kuitenkin päiväkodissakin hoidossa meidän käydessä töissä..

Entä miehesi?

Hän ehkä sallii sinullle sen pari tuntia? Jos on monta lasta tehnyt, niin kai siinä miestäkin on tarvittu ja ei kai kukaan tee montaa lasta, jolla mies ei hoida yhtä paljon?

Itsekin toivon, että lapseni eivät tekisi sitten aikanaan monta lasta ja olettaisi minun hoitavan kaikkia. Yhden kanssa on helppoa ja mukavaa puuhastella, mutta kaksikin jo tappelee keskenään ja heistä on "työtä".

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraS:
Kysyin mitä hyötyä, mun mielestä ei yhtään mitään.

Onhan siitä lapselle ja mummolle iloa kun ovat yhdessä.

Näinpä, ja äidillekin, kun ei tarvitse olla ainoa, joka omasta selkänahasta repii sitä henkilökohtaista h uomiota, jota jokainen lapsi tarvitsee. Vaan kun sitä antaa joku muukin, niin onhan se pieni apu äidille sekin.

Yhteistyössä