Tiedän että mies lähtee työpaikan kesäjuhliin naisen vuoksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voit aina seurata muuttuuko jatkossa miehen käytös. Tuliko myöhemmin kotiin juhlinta kuin yleensä, tuliko ollenkaan kotii vai jäikö sopivasti työkaverin sohvalle nukkumaan jatkojen jälkeen. Onko jatkossa enemmän ylitöihin jäämistä kuin yleensä...

Ap:n mies nelikymppinen ja ”Henna” 20-30 vee? Lähes varmasti ”Hennalla” on jo ikäisensä poikaystävä, josta ei työpaikalla huudella ja vaikka ei olisikaan, niin ap:n miehen kelpaaminen ”Hennalle” epätodennäköistä.

Olisi todella kiva nähdä, "MIES", miten puoleensavetävä itse olet.

En näe, että kovin itsevarma ja komea mies viihtyisi tällaisella palstalla, joka on toki hupia useimmeille meistä naisistakin.

Itsevarma olen, komeudesta päättäköön muut. Ei kuitenkaan tarvitse tältä palstalta seuraa haeskella...

Nuo kuvat valitsin ilmeiden, en ulkonäön perusteella. Henna takapuoli voi olla hieman luisevampikin, mutta hänen hymynsä ja asenteensa ratkaisevat jos ap:n miestä odottaa kotona epäluuloinen kiukkuinen akka.

Siks että mua ällöttää tuollaiset "miehet", jotka jakelevat jotakin tyttökuvia tänne kuin mitkäkin autokorjaamon reiskat ja kuvittelevat itsestään ties mitä.

Voihan siellä autokorjaamolla olla Raijojakin, jotka terveesti kuvittelevat pystyvänsä siihen mihin miehetkin (y) ja kykenevät vieläpä hieman flirttailemaan työn ohessa ;)

Tässä hinausfirma rapakon takaa, Camel Tow towing company (pitää olla tarkkana lausuttaessa :whistle:).

tl-horizontal_main.jpg

https://www.thrillist.com/sex-dating/nation/camel-tow-is-the-countrys-sexiest-towing-company

Jaaha, kotia tuli. Humala ehkä 1000 promillea, kännykkä rikki ja päitä kertaalleen vaihdettu. Kovin hymyileväisenä tuossa hetken keikkui ja meni kiltisti nukkumaan (itse nukun vauvan kanssa eri huoneessa). Pusun naputti poskelleen.
No ainakin oli ihan oma itsensä kesäjuhlien jälkeen. Eipä ollutkaan niissä pariin vuoteen käynyt (edellä mainittujen seuraamusten vuoksi).
(Ap)

Jaaha, kotia tuli. Humala ehkä 1000 promillea, kännykkä rikki ja päitä kertaalleen vaihdettu. Kovin hymyileväisenä tuossa hetken keikkui ja meni kiltisti nukkumaan (itse nukun vauvan kanssa eri huoneessa). Pusun naputti poskelleen.
No ainakin oli ihan oma itsensä kesäjuhlien jälkeen. Eipä ollutkaan niissä pariin vuoteen käynyt (edellä mainittujen seuraamusten vuoksi).
(Ap)
"Päitä kertaalleen vaihdettu"?????

(Ap)
(y)

Tämä tulee myöhässä, mutta tässä terveiseni ap:n miehen krapulaheräämiseen - piristävää musiikkia johon voi fantasioida Hennan. Pyllyt voisivat olla hieman pyöreämpiä...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä