Tiedättekö sen tunteen kun olis kannattanu jäädä nukkumaan?

Mä tiedän.. Se oli tänään...

Koira... toi prkl otus... oli 15min yksin kotona:

Olipa kerran tyyny..


Olipa kerran lapsen rairuoho radion päällä..


Jotain hyvää tästä tuli:


Kai se eka kerta kirpasee :D Ei oo koira ennen meinaan tehny kunnon tuhoja sillä välin ku me ollaan hetki pois ja se on kuitenkin joka päivä.. Mikä lie mielenosotus.. EI heru roikaleelle luuta tänään EI! :mad:
 
Koirallasi on ollut mukava päivä :D Kunnon bileet.
No oli ollu hauskaa joo :D Sen ilmeestäkin näki että pippalot on pidetty. Ja mun.

Löysin mä yhden mun kirjanki (siitä näkyy kannet tossa rairuohokuvassa) tuolta pöydän alta revittynä... Huoh.. ehkä huomenna paremmin, nyt se makaa tossa niinku ei mitään ois tapahtunu ja ihmettelee miks ei saa hellyttelyä.. :snotty:
 
[QUOTE="vieras";25968843]Sun koiralle on tullut joku ihme hepuli. Mutta on ne vaan ihania, vaikka tuhojaan joskus tekeekin.[/QUOTE]

Ilmeisesti :D On ne ihania vaikka välillä hermokäyrä käy punasella.. Onneks se täyttää jo yks toukokuussa ni alkaa se rauhottuminen siitä sit jo pikkuhiljaa :)
 
"vieras"
että joo että sellasta! Kisu pyyti pissille vessaan missä ei hiekistä! Olin vaan että mitä! Posmennin sille ja meehän sinne minne opetettu. Se käy vessan lattialla kusella ja se ei taas häviä viikoihin! En vaan voi "käydä samassa laatikossa ku toinen kisu"! Jos jätän oven auki niin tää kusee sikäli!
 

Yhteistyössä