Tiedättekö miksi tuli km?

  • Viestiketjun aloittaja ronna
  • Ensimmäinen viesti
ronna
Minulle luvattiin sairaalasta lähettää tieto, miksi raskaus meni kesken kunhan kaikki tutkimukset olisi tehty. Tähän sanottiin menevän noin kuusi viikkoa niin lausunto olisi kotona. Mitään tietoa ei ole tullut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2004 klo 12:45 ronna kirjoitti:
Minulle luvattiin sairaalasta lähettää tieto, miksi raskaus meni kesken kunhan kaikki tutkimukset olisi tehty. Tähän sanottiin menevän noin kuusi viikkoa niin lausunto olisi kotona. Mitään tietoa ei ole tullut.
Myös mulle luvattiin tieto. Sitä olen tässä odotellut jo yli NELJÄ VUOTTA!
Soitin joskus sairaalaan asiasta, mutta silti ei ole mitään kuulunut.
 
-ieva-
Minulle tuli tieto rv.16 keskenmenneestä raskaudesta.
Syytä ei ollut löydetty tutkimuksista huolimatta. Luki vaan et sikiö kehittynyt normaalisti rv.nähden ja terveet tytön cromosomit.

Tosin tieto ei olisi asiaa muuttanut mitenkään. Se vaan satutti kun siinä kerrottiin et tyttö olisi tullut :'(
 
Ekan km:n "syy" oli,että istukka alkoi vuotamaan jo alkuraskaudessa. Pikkuhiljaa vuoto suurentui, vuotokohtaan tuli tulehdus ja km alkoi vk 18. Sikiössä ei kuulemma ollut mitään vikaa, normaalin kokoinen viikkoihinsa nähden.
 
Mulla meni toine kesken rv.10+2 ja tytteli synty jo rv.36+6.
Syytä siihen ei tiietä, siis km:n ja tyttelin masussa pysyminen oli kyllä melekone ihime.

Onneks tutut ei siinä vaiheesa vielä tienny mun oottavan kaksosia, koska olis ollu meleko raskasta sitte alkaa kertoo, mite kävi.Joten sallaisuutena on pysyny tääki juttu meleko monelta tähä päivään asti.
 
harmaa Pomi
Mä veikkaan omalla osallani km aiheutuneen eräästä leikkauksesta ihan raskauden alussa. Lääkkeet olivat leikkauksen ajan ja viikko sen jälkeen hyvin voimakkaat, joten olen vetänyt siitä omat johtopäätökseni. Plussasin noin viikko leikkauksesta.
 
Mä sain keskenmenon luultavasti istukan villusten (siis ne pomut mitkä suodattaa ravinnon sun muut jutut mun verestä sikiölle) kehityshäiriön takia ja sit viellä toisella pojista oli kalvokiinnokkeinen napanuora, kyseessä siis oli kaksosraskaus. Sikiöitä ei voitu tutkia totaalisen autolyysin (solurakenne totaalisesti hajonnyt) takia. Näyttivät kuitenki ulkoapäin ihan normaaleilta. Pojat oli kuolleet kohtuun n. rv 14huomattiin n.rv15 normaali neuvola käynti ja jouduin sit synnyttämään rv16 aika kaamee kokemus oli

Nyt uudelleen raskaana rv12+4 ja onneksi vain yksi tällä kertaa. Toi keskenmeno on luonut aika hyvän varjon tän raskauden ylle ainaki nyt tässä alussa mut toivotaan parasta :heart:
 

Yhteistyössä