Tiedättekö, mä meen ihan hukkaan :(

  • Viestiketjun aloittaja Ei pysty ymmärtään
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kokeile vaikka nähdä vastapuolessa muutakin kun vikaa, tai ainaki ole hetki ettimättä sitä...
Hmm.. en mä etsimällä etsi vastapuolesta vikoja, mistä niin päättelet? Päinvastoin, mun mielestä mä olen erittäin avoin mitä tulee uusiin ihmisiin tutustumisessa enkä todellakaan "teilaa" heti ekan silmäyksen perusteella. Jos noihin mun kriteereihin viittaat, niin en ihan ymmärrä miten ne sun mielestä voi tarkoittaa sitä, että etsimällä etsin vikoja miehistä?
no en mä varmana tietona sanonu. jos sulla lapsia on niin mites edelliselle miehelle kävi ?
 
ap
Mä en jaksa nykyään käydä enää baareissa. Syynä on se loppuillan kauhea olo, kun ihmiset tanssii viimeisiä hitaita ja itse saa jaktaa seinäruusuna olemista -kuten koko illan. Kun baari-illan jälkeen tulee kotiin, on entistä paskempi fiilis. Ja ei mua jaksa kauaa lämmittää baari-iltojen flirttaavat miehet, niistä kun ei ole koskaan sen enempään. Toisinsanoen haluavat vain hetken huvia, ainakin mun kanssani.

Oon vaikea.. vaan oikeasti ei kiinnosta baarit tai biletys, mua kiinnostaa luonnossa liikkuminen, kirpparit, kahvilat, erilaiset tapahtumat. Ja niissä yksin käynkin ja nautinkin, mutta mitään flirtin tapaistakaan en ole niillä reissuilla kohdannut kertaakaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kokeile vaikka nähdä vastapuolessa muutakin kun vikaa, tai ainaki ole hetki ettimättä sitä...
Hmm.. en mä etsimällä etsi vastapuolesta vikoja, mistä niin päättelet? Päinvastoin, mun mielestä mä olen erittäin avoin mitä tulee uusiin ihmisiin tutustumisessa enkä todellakaan "teilaa" heti ekan silmäyksen perusteella. Jos noihin mun kriteereihin viittaat, niin en ihan ymmärrä miten ne sun mielestä voi tarkoittaa sitä, että etsimällä etsin vikoja miehistä?
no en mä varmana tietona sanonu. jos sulla lapsia on niin mites edelliselle miehelle kävi ?
Lähti toisen naisen mukaan.
 
mami
Minulla on aivan sama "ongelma". Kuvauksesi vastaa myös minua, olemmekohan sukulaissieluja, arvot ja asenteet kohdallaan mutta oikeaa, kestävää rakkautta ei näy eikä kuulu. Tarjolla olisi sellaista seuraa mikä ei kiinnosta.

Se vain on niin, että kaikki tapahtuu aikanaan ja silloin kun sitä vähiten odottaisi. Kannattaa etsiä onnea muista asioista, kuten tietenkin olet jo tehnyt, mutta todellakin rakkautta ei kannata odotella sillä se raskasta.

Ja onhan näitä rakkustarinoita mutta kannattaa muistaa, että kaikilla on omat ongelmansa eikä ne monesti näy ulkopuolelle, että kadehtiminen on turhaa ajatuhlausta ja oman arvon alentamista.

Kärsivällisyys palkitaan, usko pois. Tee rakkautta odotellessa sinulle mieluisia asioita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kokeile vaikka nähdä vastapuolessa muutakin kun vikaa, tai ainaki ole hetki ettimättä sitä...
Hmm.. en mä etsimällä etsi vastapuolesta vikoja, mistä niin päättelet? Päinvastoin, mun mielestä mä olen erittäin avoin mitä tulee uusiin ihmisiin tutustumisessa enkä todellakaan "teilaa" heti ekan silmäyksen perusteella. Jos noihin mun kriteereihin viittaat, niin en ihan ymmärrä miten ne sun mielestä voi tarkoittaa sitä, että etsimällä etsin vikoja miehistä?
no en mä varmana tietona sanonu. jos sulla lapsia on niin mites edelliselle miehelle kävi ?
Lähti toisen naisen mukaan.

miksiköhän se niin teki. ihan omaa tyhmyyttään ? :eek:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
miksiköhän se niin teki. ihan omaa tyhmyyttään ? :eek:
Kuuluuko se tähän mun asiaani jotenkin? Syyttömiä ei varmasti oltu kumpikaan, mutta miehen puolustukseksi sanon, että löysi tosirakkautensa tästä naisesta. Ovat edelleen, yli kymmenen vuotta erommekin jälkeen, yhdessä. Ja mun puolustukseksi sanon, että tämän kymmenen vuoden aikana olen käynyt sellaisen koulun, että harva ikinä. Olen eri ihminen ja aivan varmasti parempi kuin 10 vuotta sitten.

Mä en oikein tykkää sun asenteesta. Ärsytänkö mä sua jotenkin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
miksiköhän se niin teki. ihan omaa tyhmyyttään ? :eek:
Kuuluuko se tähän mun asiaani jotenkin? Syyttömiä ei varmasti oltu kumpikaan, mutta miehen puolustukseksi sanon, että löysi tosirakkautensa tästä naisesta. Ovat edelleen, yli kymmenen vuotta erommekin jälkeen, yhdessä. Ja mun puolustukseksi sanon, että tämän kymmenen vuoden aikana olen käynyt sellaisen koulun, että harva ikinä. Olen eri ihminen ja aivan varmasti parempi kuin 10 vuotta sitten.

Mä en oikein tykkää sun asenteesta. Ärsytänkö mä sua jotenkin?
et ärsytä et. asia selvis jo mulle.
 

Yhteistyössä