Tiedättekö ketään nimimerkkejä huutiksessa huijariksi?

  • Viestiketjun aloittaja Milla
  • Ensimmäinen viesti
Milla
Mulle on osunut useasti hupihuutaja huutiksen sivulla ja ikinä ne ei vastaa spostiin tai tekstereihin ja joka kerta olen nille negan antanut palautteeksi kostoksi toiminnasta.
Nytkin osui yks likka kouvolasta jolla ei edes puhelin oo toiminnassa,kun tarkistin asian soittamalla hänelle kun sähköposteihin ei vastaa.
 
On noita hupihuutelijoita osunut omalle kohdalle pariin otteeseen, yksi ainut vastasi viikon odottelun jälkeen, muut eivät sitten edes enää vaivautuneet. Ja negatiivistä noille hupihuutelijoille olen aina pamauttanut: oli tilanne sitten mikä tahansa.
 
milla
Miksi nuo hupihuutajat edes on tuolla huutamassa,kun ei edes maksa tuotetta koskaan tai ota yhteyttä millään tapaa,hankkisivat elämän jostain muualta.
Ykskin akka oli kuukauden synnyttämässä varmaan liutaan lapsia kun lupaili maksaa tuotteen ja ei maksanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja milla:
Miksi nuo hupihuutajat edes on tuolla huutamassa,kun ei edes maksa tuotetta koskaan tai ota yhteyttä millään tapaa,hankkisivat elämän jostain muualta.
Ykskin akka oli kuukauden synnyttämässä varmaan liutaan lapsia kun lupaili maksaa tuotteen ja ei maksanut.
Ja syytä en tiedä, miks ne tuolla ovat: pilaavat vaan toisten kauppoja :kieh: Noista kannattaa muutes aina laittaa infoa myös ylläpidolle, kun tarpeeksi saavat negaa niin ylläpito poistaa nikin ;)
 
Sirkkeli
Mulle ei ole sattunut kuin sellaisia, joita sa muistutella että ostatko. Mutta taidan ruveta laittamaan sen, että 0-palautteinen ei voi huutaa. Laitan että palautteita pitää olla 5.
 

Yhteistyössä