Tiedätkö vyötärösi ja lantiosi suhdeluvun?

Suomessa pitäisi olla aina niin vaatimaton ja koskaan ei saa sanoa MISTÄÄN olevansa tyytyväinen. Mutta ollaan me ees täällä keskustelupalstalla suoria, ei se ole muista pois koska kaikilla on hyviä puolia ja vahvuuksia.
 
huahaha
Suomessa pitäisi olla aina niin vaatimaton ja koskaan ei saa sanoa MISTÄÄN olevansa tyytyväinen. Mutta ollaan me ees täällä keskustelupalstalla suoria, ei se ole muista pois koska kaikilla on hyviä puolia ja vahvuuksia.
Vastaisit ees totuudenmukaisesti niin vois vähän helpottaa... Luuletko sä että muut on yhtä tyhmiä kuin sinä, että kaikille menee yhtä läpinäkyvät jutut läpi kuin sulle menis? :D
 
Professional Griefer
Suomessa pitäisi olla aina niin vaatimaton ja koskaan ei saa sanoa MISTÄÄN olevansa tyytyväinen. Mutta ollaan me ees täällä keskustelupalstalla suoria, ei se ole muista pois koska kaikilla on hyviä puolia ja vahvuuksia.
Tietenkin saa, ja hyvä että oot itseesi tyytyväinen. Se kannattaa vaan osata ilmaista humblebraggina tai esim. ketjussa, jossa kysytään omia hyviä puolia tai "kehu itseäsi".

Kysymys: tiedätkö vyötärösi ja lantiosi suhdeluvun? Laske se tällä ja postaa
Vastaus: en tiedä, mutta olen täydellinen ja tissit 60H

Tulee olo, että pakko vaan päästä kertomaan kuinka perfect on :D
/ taannoinen ruokaketju: aihe - halpa liha
palstailija: en voi osallistua, kun meillä syödään vaan vitun kallista mammutin antiikkilihaa

Mutta joo, ei "ole multa pois" ja edelleenkin hyvä, että tykkäät itestäs!
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Vastaisit ees totuudenmukaisesti niin vois vähän helpottaa... Luuletko sä että muut on yhtä tyhmiä kuin sinä, että kaikille menee yhtä läpinäkyvät jutut läpi kuin sulle menis? :D
Voi kun sulla on nyt huono päivä :/ Ota vaikka siideriä ja koita rentoutua. Mä painun täsä välissä suihkuun. Anteeksi edelleen epäsuora vastaukseni kysymykseen, en ole enkä halua olla itserakas ihminen vaikka tänhetkiseen kuntooni olenkin tyytyväinen.
 
Peyote
Ja jos vastaa suhdeluvun olevan "ihanteellinen", niin miten voi olla, ettei silti edes tiedä sitä lukua? Häh? En minä vain ymmärrä.

Sama jos kysytään älykkyysosamäärää niin tulee vastaamaan että "olen nero", minulle on niin sanottu. Ja sitten ei osaa sitä ÄO:ta kertoa edes suunnilleen kun ei oo ees mitattu. Ja sit alkaa sanoi että ette vaan ymmärrä miten nero olenkaan ja että enkö saisi sanoa olevani nero...
 
On ne vissiin vielä olemassa, mutta jokainen, joka erehtyi kuvan laittamaan, niin sai kyllä kuulla kunniansa : /
Joku sai hankittua itelle banniakin ja jotku poistivat ihtesä palstalta sen jälkeen : /
Mie kyllä tykkään naisten vartaloista, vaatteilla ja iliman :p

Joo muistan et jotain niitä paljasteluketjuja oli mut mä en niitä seurannut, onneks niitä ei oo ollukaan vähään aikaan. Mitäs niille kävi? :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29549144:
On ne vissiin vielä olemassa, mutta jokainen, joka erehtyi kuvan laittamaan, niin sai kyllä kuulla kunniansa : /
Joku sai hankittua itelle banniakin ja jotku poistivat ihtesä palstalta sen jälkeen : /
Mie kyllä tykkään naisten vartaloista, vaatteilla ja iliman :p
No eikö hetero miehen kuulukki tykätä?
 
kahvikirahvi
Ja jos vastaa suhdeluvun olevan "ihanteellinen", niin miten voi olla, ettei silti edes tiedä sitä lukua? Häh? En minä vain ymmärrä.

Sama jos kysytään älykkyysosamäärää niin tulee vastaamaan että "olen nero", minulle on niin sanottu. Ja sitten ei osaa sitä ÄO:ta kertoa edes suunnilleen kun ei oo ees mitattu. Ja sit alkaa sanoi että ette vaan ymmärrä miten nero olenkaan ja että enkö saisi sanoa olevani nero...
Whoaa, kerrankin oon sun kanssa täysin samaa mieltä. Rasti seinään!

:kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;29549144:
On ne vissiin vielä olemassa, mutta jokainen, joka erehtyi kuvan laittamaan, niin sai kyllä kuulla kunniansa : /
Joku sai hankittua itelle banniakin ja jotku poistivat ihtesä palstalta sen jälkeen : /
Mie kyllä tykkään naisten vartaloista, vaatteilla ja iliman :p
mitähän unta sä olet nyt taas nähny. :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29549278:
Eihän ne ees oo isot :D
No hoikkuuteen nähden ehkä on tai en tiedä:O Mut todella absurdia shoppailla liivejä kun ei löydy juuri mistään tuolle vyötärön ympärykselle, varmaan pian alkaa roikkua rinnat kun joutuu käyttää urheilurintsikoita.
 

Yhteistyössä