Tiedätkö vyötärösi ja lantiosi suhdeluvun?

iu
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29548828:
Jostain sen sonnanki on ulos tultava, muten muuttuu Muumiksi.
Niin no on mulla todistettavasti se aukko (en aio tarkemmin tässä nyt kuvailla, mistä tiedän). Mutta ne pehmusteet siitä ympäriltä on hukassa... :D Virostahan niitä sais huokeella, mutta onko se terveyden kannalta sama asia? :O

Nyt tämä asia vaivaa minua kyllä niin kovasti, että en varmaankaan saa ensi yönä nukutuksi.
 
Niin no on mulla todistettavasti se aukko (en aio tarkemmin tässä nyt kuvailla, mistä tiedän). Mutta ne pehmusteet siitä ympäriltä on hukassa... :D Virostahan niitä sais huokeella, mutta onko se terveyden kannalta sama asia? :O

Nyt tämä asia vaivaa minua kyllä niin kovasti, että en varmaankaan saa ensi yönä nukutuksi.
Miltäköhän tuntuu istua sellasen silikooni pepun päällä, veikaan et ei oo mukavaa. Joskus nähny kuvia niistä ja pelottaa et ne poksahtaa.
 
huahaha
No ainakin rintojen alta on 60cm koska viimeksi rintsikoita ostaessa myyjä suositteli 60D kokoisia liivejä ja sit lantio ja hartiat on yhtä leveitä, vyötärö hyvin kapea.
ihän tuossa oo kysytty rinnanympärystä missään, halusit vaan päästä kertomaan tissies koon. No, voin masentaa sut, mun tissit on kokoa 65G, eikä roiku yhtään. Että et sä mikään erityinen tolla koolla ole. :LOL:
 
huahaha
Ja missä olen sanonut että olen muodoton tikku/lauta? :LOL:
Missä oli puhuttu muodottomista laudoista mitään? Kunnon hullu, kaiken tulkitset ihan omalla tavallas. Sähän et edes tiedä omaa suhdelukuas etkä halua mitatakaan, väitit vaan että 0,8 ois ihanteellisin vaikka missään ei oo niin lukenut. Täällä ei nyt monikaan ilmeisesti tajua tuota lukeman tulkitsemista, se tarkoittaa sitä että mitä suurempi luku, sen tasapaksumpi/oikein isoissa luvuissa omenavartaloisempi. Sen sijaan mitä pienempi luku niin sen tiimalasimpi vartalo.

Mee kouluun pentu. :LOL:
 
iu
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Ilkeä Harmaa;29548902:
Miltäköhän tuntuu istua sellasen silikooni pepun päällä, veikaan et ei oo mukavaa. Joskus nähny kuvia niistä ja pelottaa et ne poksahtaa.
Enpä tiedä. Näiden luisten kannikoiden jälkeen silikonipehmusteet vois olla vaikka miten kivat. Aattele, olis tyyny aina mukana, kuin kätevää! (Mutta kauheeta tosiaan jos joskus putois kunnolla pehvalleen ja ne räjähtäis. :( )
 
Missä oli puhuttu muodottomista laudoista mitään? Kunnon hullu, kaiken tulkitset ihan omalla tavallas. Sähän et edes tiedä omaa suhdelukuas etkä halua mitatakaan, väitit vaan että 0,8 ois ihanteellisin vaikka missään ei oo niin lukenut. Täällä ei nyt monikaan ilmeisesti tajua tuota lukeman tulkitsemista, se tarkoittaa sitä että mitä suurempi luku, sen tasapaksumpi/oikein isoissa luvuissa omenavartaloisempi. Sen sijaan mitä pienempi luku niin sen tiimalasimpi vartalo.

Mee kouluun pentu. :LOL:
Noup, lapsukainen lues viestit uudestaan =) Missään en ole puhunut luvuista mitään - sanonut vain, että personal trainer mittasi aika vasta mun mitat joista kävi ilmi et olen selkeä tiimalasi. Mulle on aivan sama ja se mitä sinä ulvot : DD
 

Yhteistyössä