tiedätkö oletko itse ollut vahinkovauva,vai päätöksen tulos???

• Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minä olen vahinkovauva ja se on sanottu aika monta kertaa ääneen. Toki olen ollut rakastettu ja todella toivottu sitten kun kävi ilmi että olen tulossa:) Mutta välillä on tuntunut pahalta se että lapsena siitä tehtiin jotenkin vitsi...

Mun pikkuvelin on kans "vahinko" (siinä välissä 4 ihan "tehtyä"), kierukka petti ja vauva sai alkunsa. Mutta kovasti rakastettu kuopus hän on:)

suvun suurin pettymys
Ensinnäkin, porukoiden ei pitänyt heti tehdä toista lasta(mulla ja siskolla ikäeroa 1v3kk) ja toisekseen mun piti olla poika!
Arvaas saiko äiti kuulla isän vanhemmilta että tämä ei edes poikaa voinut tehdä--ikään kuin se olisi yksin äidin syy...

Alkuperäinen kirjoittaja Pink Poodle:
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Tod näk taidan itse olla kun vanhemmilla ikää oli 15 kun minä putkahdin maailmaan :whistle:
Miltä tuntuu kun omat vanhemmat niin nuoria?
no ei se minusta tunnu kovin kummoiselta, mulla ikää nyt 25v ja äiteellä 40 vai 41. Äititäytti 16v kuukautta myöhemmin kun minä synnyin

vahinko
vahinko. eivät sisareni synnyttyä halunneet nähdä kenenkään vauvoja edes, oli naan kauhee koliikki-pentu ja muutenkin huusi vaan 24/7.. no sit vaan ups, mut onneks mä osasinkin jo heti vauvasta asti käyttäytyä paremmin kuin sisareni. ;)

sitten ollessani 1,5v vanhemmat eros

Yhteistyössä