Juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Meneeko siis niin että tuo neljättä on vuosikymmen eli siis kun olet 30 olet neljännellä vuosikymmenellä..? ja siihen plus 3 eli 33?
verratkaa ja miettikää; yksitoista (yksi toista), kaksitoista, kolmetoista jne...Alkuperäinen kirjoittaja Blondimpi:En mä tajua...
3/4-osaa sadasta on 75... Joten en tajua logiikkaa että 33v. Sivistäkää
Kerrankin mä tajusin jotain!!Alkuperäinen kirjoittaja jep:Juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Meneeko siis niin että tuo neljättä on vuosikymmen eli siis kun olet 30 olet neljännellä vuosikymmenellä..? ja siihen plus 3 eli 33?
Ja siitä eteenpäin 21 olisi yksi kolmatta, 22 kaksi kolmatta jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:verratkaa ja miettikää; yksitoista (yksi toista), kaksitoista, kolmetoista jne...Alkuperäinen kirjoittaja Blondimpi:En mä tajua...
3/4-osaa sadasta on 75... Joten en tajua logiikkaa että 33v. Sivistäkää
Vai onko se ennemminkin 93?Luen juuri Tolkienin Silmarillion-kirjaa. Siellä tuli vastaan lukumuoto: "kolme kymmenettä vuotta". Tarkoittaako se siis 103?
Sen pitäisi olla siis 93Luen juuri Tolkienin Silmarillion-kirjaa. Siellä tuli vastaan lukumuoto: "kolme kymmenettä vuotta". Tarkoittaako se siis 103?