Tiedätkö ketään kenellä on ollut hepatiitti B ? Miten se on ilmennyt / onko

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"..."
pystytty hoitamaan? Kaverini ( mies, sinkku ) erehtyi kevättalvella käymään venäjällä ja sitten naisen kanssa sänkyyn. Kävi kyllä testit heti sen jälkeen ja lääkäri sanoi että 99% ei mitään ole, mutta nyt kaveriani mietityttää että jos sittenkin on jotain... elokuussa on menossa vielä uusintatestiin. Onko kenelläkään kokemuksia? Tiedän että aihe on arka mutta näin anonyyminä siitä voinee keskustella. Kaverini mennessä vesikokeisiin oli vastaanottovirkailijakin melkein juossut karkuun kun oli nähnyt mitä kokeita otetaan....
 
.....
Mun yhdellä tuttavalla on hepatiitti b ja en tiedä miten se todettiin, mutta hän on kantajatyyppi ja tartuttaa sitä eteenpäin ja itsekin otin rokoteen kun olen paljon hänen kanssaan. Mulla on a+b hepatiittirokote joka suojaa yli 25 vuoden ajan tai eliniän.
 
"..."
.
[QUOTE="...";24036167]pystytty hoitamaan? Kaverini ( mies, sinkku ) erehtyi kevättalvella käymään venäjällä ja sitten naisen kanssa sänkyyn. Kävi kyllä testit heti sen jälkeen ja lääkäri sanoi että 99% ei mitään ole, mutta nyt kaveriani mietityttää että jos sittenkin on jotain... elokuussa on menossa vielä uusintatestiin. Onko kenelläkään kokemuksia? Tiedän että aihe on arka mutta näin anonyyminä siitä voinee keskustella. Kaverini mennessä vesikokeisiin oli vastaanottovirkailijakin melkein juossut karkuun kun oli nähnyt mitä kokeita otetaan....[/QUOTE]
 

Yhteistyössä