Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja avuton aatu:aloitin autokoulun jokunen tovi sitten. ja mulla sellanen tunne etten tuu ikinä selviään siitä. kuitenkin kun olen jo yli 25v alle 30v.
en muista liikennemerkkejä en sääntöjä en osaa käsitellä autoo en muista mitään.
tämä on niin toivotonta onneksi on hyvinkin kärsivällinen auto ope.
eilenkin kun meni koko homma pipariks niin ilta meni vollottaessa. =(
Pääpystyyn nyt! Sä pääset siitä läpi. Onko sulla tullut tukko tuosta epävarmuudesta? Ainakin kuulostaa siltä. Ota rauhassa, kertaa kertaa ja kertaa, pyydä että harjoittelette niitä vaikeita asioita. En itsekään päässyt ajokokeesta ekalla, enkä vielä toisellakaan, mutta pääsin ja aivan kelpo kuski minusta on tullut. Kirjallinen meni ekalla.
kiitos ja kyllä kun en tiä mitä tehdä niin oon hermostunut ja paniikissa enkä sillon pysty keskittyyn muuhun.
nyt viimeksi ope sanoi että on tullut takapakkia rutkasti jotenkin sana sanaan näin " sain sut jo hyvin rentoutuun ja ajot meni jo AIKA hyvin mutta nyt tullut roimasti takapakkia" =( =( meen jo paniikkiin kun auto on takana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:te jotka tiedättä että joku ei oo päässyt
minkälaisia ovat olleet onko selvää syytä mikseivät ole päässeet??
mä oon aina vihannu autoja ja olin vannoutunu etten ikuna aja korttia. no tänä keväänä tuli pakko tilanne mutta kun en osaa niin en osaa
mä koitan lukee kirjasta mutta kun en edes ymmärrä mitä ne tarkottaa pänttään merkkejä ja seuraavana päivänä kaikki unohtunu.
kun ajan autoo mä oon ihan paniikissa koko ajan,en saa autoo pidettyä suorassa meen kaikissa sekasin,en osaa vaihtaa vaihdetta ajotunteja puolet käytynä joka tarkottaa että kirjalliset mulla ois n. 2-3vk päästä
en vaan tuu selviään tästä =(