Ticketin Ellos tuotteet ovat priimaa, vastaus saatu Ticketiltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa aktiivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noita lappuja ei kuulemma ole sen takia kiinni kun tuotannossa on ollut ongelmia, eli niitä ei kai ole saatu tehtaassa kiinnitettyä. Tiedä sitten onko tuota erää myynnissä missään muualla kuin Elloksella...

Mä saan varmaan tänään sen vihreän takin. Jos siinä ei ole lappuja kiinni niin varmaan lähtee meidänkin takki palautuksena takaisin.

Mä tilasin sen violettikuviollisen.
Ilmoitapa tähän ketjuun oliko teidän takissa lappuja! :wave:

[QUOTE="haalari";22145923]No nythän asia vähitellen selviää.
Ellokselta kyllä aika kumma moga,että kirjoittavat vettähylkivä-jos tuotteet ovatkin vedenpitäviä.
Housuista huomasin,että ellos sanoo vedenkestävä,ja pilarit ilmoitetaan...
mut jokatapauksessa mun mielestä haalarin teknisiä tietoja ei kyllä ole ilmoitettu selkeästi...
[/QUOTE]

Mun mielestä noissa housujen tekstissä sanotaan tosi hassusti toi vesipilarijuttu. Ensin väitetään että vettä hylkivää ja sitten vesipilariarvo 8000mm mikä on vedenkestävä. Silloin kun tilasin housut, tekstissä ei ollut vesipilariarvoista mitään.

Ticket To Heaven -olkainhousut
Lämmin vuori. Säädettävät olkaimet. Kuminauha sivulla, vyölenkit ympäriinsä. Vetoketjutaskut edessä. Päällyskangas vettähylkivää ja hengittävää nailonia. Teipatut saumat. Vuori polyesterifleeceä, paitsi lahkeensuissa kiiltävä vuori. Lumilukko lahkeensuiden sisäpuolella, vetoketju ja tarranauha lahkeensuissa. Vedenpitävyys (vesipilari) 8000 mm. Pesu 40°.

Ticket To Heaven -olkainhousut / Tuotemerkit. Lämmin vuori

Itse katsoin housujen style-numeron perusteella että ovat vedenpitävät.

Se ihmetyttää, että miksi Ellos ei ole korjannut nettisivuillaan olevaa kuvausta takeista ja housuista ja haalareista. Siellä edelleen lukee, että VETTÄ HYLKIVÄ. Ei olisi suuri työ korjata sinne että VEDENKESTÄVÄ.

Ja vielä; MIKSI ellos sanoo haalarin olevan harmaa,kun muissa nettikaupoissa sama haalari on
"ombre blue".

Jos alkaa myydä hittituotteita,täytyy myös vähän perehtyä siihen mitä ne ovat! ärsyttävää mun mielestä.
Stockan hulluilla päivillä myyjät selkeästi sanovat ettei vesipilareita ilmoiteta. Ja hintakin on kaikkien tiedoksi alempi kuin normituotteiden=selkeää meininkiä.

Ei kai sillä mitään väliä ole onko priima vai ei, ominaisuudet ratkaisee.

Voihan ne tiketissä vaikka perustaa uuden mallin "plain suck" ja määritellä ominaisuuksiksi, että imee mahdollisimman paljon vettä sisäkerroksiin. Sitten voikin sitä myydä priimana ja mainostaa ettei ikinä myy huonoa. Ja palstamamma ostaa, kun on kerrottu, että on priimaa.

jotenki tuntuu varsinkin ticketin suheet, että katotaan vaan että TIKKKKKET, WAU. Eikös kaikilla valmistajilla ole eri malleja eri ominaisuuksin...?

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22146178:
Mun mielestä noissa housujen tekstissä sanotaan tosi hassusti toi vesipilarijuttu. Ensin väitetään että vettä hylkivää ja sitten vesipilariarvo 8000mm mikä on vedenkestävä. Silloin kun tilasin housut, tekstissä ei ollut vesipilariarvoista mitään.

Elloksella on ihan hirvittävästi virheitä. Kun ekat linkitykset tuli sieltä, niin sen baby suiten hinta oli 115e :O Itsekin katselin, että elloksella on mielenkiintoinen tapa houkutella asiakkaita. Pistetään hinta ylös ja kovat alennukset päälle. No sitten se korjattiin viikonlopun jälkeen 80euroon mikä vastasi kaikkia muita nettikauppoja.

ihan pikkuisen suosittelisin sitä huolellisuutta tälle virmalle :)

^ Kiitti!
Mä kylläkin peruin sen tilauksen jo päivällä.. Inter-Sportissa oli 8848 Altitude 2-osainen toppapuku 129€, niin käytiin hakeen se :) ovh. oli pelkällä takilla 119€ ja kokemusta on tuosta merkistä, että hyvä pitäis olla.

Yhteistyössä