Ticketin Ellos tuotteet ovat priimaa, vastaus saatu Ticketiltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa aktiivi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa aktiivi

Vieras
No niin, Ticketiltä tuli vastaus eli tuotteet ovat ihan priimaa (tätä nimenomaan viestissäni kysyin eli että tuotteet ovat samaa laatua kuin muuallakin myytävät).

Hi XXXX

Thank you for your e-mail

I can assure you that the product sold at Ellos is a real Ticket to Heaven product. I can understand that there is a problem with the hangtags, this is a problem from our production, but the products are just right.

Please tell people you talk to to contact Ticket to Heaven with these thing. We would never accept any copy product or product with faults to be sold to as standard Ticket to Heaven products.

Thank you for bringing it to our attention, but you can be sure, that Ellos is selling the right things.

Med venlig hilsen/ Best regards

Jeanette Petersen
TICKET TO HEAVEN A/S

Juu en tiedä, mutta en alkanut niistä kyselemään, kun ei ole omakohtaista kokemusta niistä. Kai niitä kakkoslaatueriäkin voi olla myynnissä, mutta kai niistä silloin kerrotaan. vai onko ne Hullareiden tuotteet sitten myyty ihan priimana myös? Ymmärsin, että Stokka on myynyt ne ilman lupauksia vedenpitävyydestä?

Nythän missään Elloksen tiedoissa ei mitenkään sanottu, etteivätkö tuotteet olisi priimaa. Koko epäusko lähti siitä, että Ellos sanoi tuotteiden olevan vettä hylkiviä, ei vedenkestäviä. Tähän lisäksi se, että tuotteita tuli ilman lappuja, niin huhuketju oli valmis.

[QUOTE="Jepulis";22141228]Mitenköhän ne niihin Hulluilla Päivillä myytäviin pukuihin sitten olis vastannu, jos kerta aina myyvät vain ehtaa priimaa ja samaa tasoa kaikkialla...[/QUOTE]

:) Niin, en mä uskonutkan että ne olisivat feikkejä tai II-laatua. Mutta tossa ei kyllä kerrota, että mikä se malli on esim niissä, joista laput puuttuu. Ticketin omilta sivuiltakaan ei aina erkkikään ota selvää mikä on kyseessä. Vaikkapa sen baby suiten osalta (lapuissa 10000mm ), ei ticketin omat sivut sano mitään. Sloppy sanon minä. Mutta vissiin siis Baggie kuten ovh antaa olettaa.

Mutta ei toi Stokkakaan ole yhtään sen parempi mainonnassaan. Eivät yhtään ymmärrä meitä pilkuntarkkoja asiakkaita :saint:

Mun mielestä tossa meilissä on vain vastattu kysymykseen "Onko Elloksella myytävät T2H:t väärennöksiä?" Eli tuotteet ovat oikeita tickettejä mutta niiden ominaisuuksista (vesipilari, hankauksenkesto) ei selkeää vastausta.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22141301:
Mun mielestä tossa meilissä on vain vastattu kysymykseen "Onko Elloksella myytävät T2H:t väärennöksiä?" Eli tuotteet ovat oikeita tickettejä mutta niiden ominaisuuksista (vesipilari, hankauksenkesto) ei selkeää vastausta.

Niin, hullujen päivien ticket on erikoiserä, aito ja oikea, laadukas, mutta ei sama kuin plain rain. (Vaikkakin kyllä mä sen usein oon sieltä ostanutkin).

Laitoin vielä jatkokyssärin Ticketille ja tässä vastaus (alla kyssäri, päällä vastaus). Nyt en enää kysele enempiä :) Jokainen vetää omat johtopäätöksensä, minun tulkintani on, että pitäisi olla ihan samaa Baby Baggieta jne kuin muuallakin.

Hi XXXX

The products are as waterproff as any other Ticket to Heaven products in the same category. Sometimes the definition of waterproff and waterrepellent is different. Maybe this is the problem - and we have talked to Ellos about this.

Best regard and please don't hesitate to ask again and I would love it if you could state this in social media
Jeanette

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: XXXX
Sendt: 30. september 2010 12:28
Til: Jeanette Petersen
Emne: Re: SV: Inquiry on Ellos Finland suits quality

Hi Jeanette

Thank you for this information, I will share it in social media. So we can expext these products to have same waterproofness as any similar T2H suit would have.

The reason for the misunderstanding is the fact that Ellos states that the products are water repellent, not waterproof. That's why people have been confused.

Thanks for clearing this out.

Best regards

XXXX

Tyhmä olen, mutta voiko Elloksen ticketin nyt priimaksi todetut olla vain vettähylkiviä? Tilasin housut ja takin ja onko se nyt sittenkin vedenpitävä? Vai valmistaako Ticket myös vettähylkiviä? Normaali hinta takille ja housuille tulee yli 200e joten ois hyvä olla tuohon hintaan vedenpitävä.

En ole meille tilannu, mut musta kuulostais hullulle, et Elloksella ois kahta laatua samalla hinnalla myynnissä.

Eli jos joissakin on tuo lappu ja vesipilarimerkintä, eiköhän se päde niihin kaikkiin, varsinkin, kun tuolta sanottiin, että laputtomuus on heidän vikansa, ei Elloksen. :)

mä olen sitä mieltä, että olet kysynyt ehkä vähän asian vierestä tuolta ticketiltä. jos siis kysyit että onko tuotteet priimaa, niin tottahan toki ovat. ei valmistaja saa myydä 2. laatua ilman mainintaa siitä, että eivät ole ykkösluokkaa. olisi kannattanut kysyä, että onko tuotteiden vedenpitävyysarvot vastaavia kuin esim liikkeissä myydyt. tokihan ticket on voinut tehdä ellokselle "vain vedenpitäviä" tuotteita ja silti ne ovat aitoja ja ykkösluokkaisia tuotteita, vaikka eivät vedenpitävyydeltään vastaa liikkeissä myytyjä malleja.

Kysyin kyllä ihan asiaa ja lähetin Ticketille vielä tarkentavankin kysymyksen. Yritin postata sen tänne jo pari tuntia sitten, mutta tuli viesti, että viesti menee valvojien tarkistettavaksi. Ilmeisesti valvojat sitten ovat blokanneet sen jostain syystä. Yritän seuraavaksi viestiksi uudelleen. Viesti kuitenkin se, että tuotteet ovat samoja kuin muuallakin "samassa kategoriassa" (siis minun nähdäkseni sama malli), mutta Ellos on voinut käyttää terminologiaa väärin ja ovat itse asiassa jo olleet siitä yhteydessäkin Ellokseen.

Ei tule läpi nyt palstan seulasta kopioitu teksti sähköpostista, ei vaikka yritin kopioida tekstin välillä muuallekin ja siitä tänne. Kokeilen vielä kerran pelkkää lausetta viestistä:

The products are as waterproff as any other Ticket to Heaven products in the same category. Sometimes the definition of waterproff and waterrepellent is different. Maybe this is the problem - and we have talked to Ellos about this.

[QUOTE="alkup.";22142179]Ei tule läpi nyt palstan seulasta kopioitu teksti sähköpostista, ei vaikka yritin kopioida tekstin välillä muuallekin ja siitä tänne. Kokeilen vielä kerran pelkkää lausetta viestistä:

The products are as waterproff as any other Ticket to Heaven products in the same category. Sometimes the definition of waterproff and waterrepellent is different. Maybe this is the problem - and we have talked to Ellos about this.[/QUOTE]

no tämä selventääkin. itse en kyllä edes epäillyt missään vaiheessa, etteikö näin olisi. mutta hyvä tieto meille kaikile. :)

No nythän asia vähitellen selviää.
Ellokselta kyllä aika kumma moga,että kirjoittavat vettähylkivä-jos tuotteet ovatkin vedenpitäviä.
Housuista huomasin,että ellos sanoo vedenkestävä,ja pilarit ilmoitetaan...
mut jokatapauksessa mun mielestä haalarin teknisiä tietoja ei kyllä ole ilmoitettu selkeästi...

whatever. Mua vaan kummastutti se että ticketin haalarin saa 60eurolla!(alejen kanssa)
Stockan jutut on sitten asia erikseen,ja senhän kaikki jo tietää. Ja SILTI siellä käy kova kuhina tickettien ympärillä!:)hassua.

[QUOTE="haalari";22145923]
whatever. Mua vaan kummastutti se että ticketin haalarin saa 60eurolla!(alejen kanssa)
Stockan jutut on sitten asia erikseen,ja senhän kaikki jo tietää. Ja SILTI siellä käy kova kuhina tickettien ympärillä!:)hassua.[/QUOTE]

Taisi ellos ajatella, että porukka saa vain yhden puvun edukkaasti tai esim takin, mutta ei housuja. Yhdistelmässä tuo ale onkin enää noin 25% ja se on samaa luokkaa vaikka Jesperin kanssa. Jesperistä sai ostaa -20% vaikka kuinka monta tickettiä tossa hetki sitten.... Eli ei tämä aleaika ihan ennenkuulumaton ole.

Mutta hyvä kun selvisi, ja toivotaan että Elloskin kirjoittaa seuraavalla kerralla tiedot oikein.

[QUOTE="vieras";22145967]Kauheita salaliittoteorioita te kehittelettekin pelkistä talvihaalareista...[/QUOTE]

No jos Ellos itse väittää kysyttäessä ihan muuta kuin mitä kuva antaisi ymmärtää... Mutta taitaa Elloksen "asiakaspalvelulla" olla käytössä se sama lähde eli oman firman internettisivut. Asiantuntemusta kyllä vaatekauppiaalle vaatisin. Olisiko kiva mennä kauppaan ostamaan lapsille vaatteita ja myyjät eivät osaisi vastata myymistään tuotteista mitään oikein?

No jos Ellos itse väittää kysyttäessä ihan muuta kuin mitä kuva antaisi ymmärtää... Mutta taitaa Elloksen "asiakaspalvelulla" olla käytössä se sama lähde eli oman firman internettisivut. Asiantuntemusta kyllä vaatekauppiaalle vaatisin. Olisiko kiva mennä kauppaan ostamaan lapsille vaatteita ja myyjät eivät osaisi vastata myymistään tuotteista mitään oikein?

Minä saattaisin siinä vaiheessa vaihtaa liikettä. En niin päin että ensin tilaisin ja sitten alkaisin vasta kysellä.

Oletteko koskaan olleetmmissään missä käännetään tekstejä tuhansiin tuotteisiin. Nyt palstamammmat takertuvat pikkuvirheeseen, jonka joku alipalkattu assari on vahingossa tehnyt.. Aaaaaarrg

[QUOTE="Hei";22146111]Oletteko koskaan olleetmmissään missä käännetään tekstejä tuhansiin tuotteisiin. Nyt palstamammmat takertuvat pikkuvirheeseen, jonka joku alipalkattu assari on vahingossa tehnyt.. Aaaaaarrg[/QUOTE]

Mutta kertoohan se yrityksestä jotain, jos se ei välitä mitä se asiakkailleen sanoo... Nyt vielä erikseen kysyttiin Ellokselta, että onko siinä virhe. Joo, en minäkään oikeassa kaupassa ostaisi, jos myyjä ei tiedä yhtään mitään myytävästä tuotteestaan ja minä en tietäisi saanko sitä mitä haluan.

[QUOTE="Hei";22146111]Oletteko koskaan olleetmmissään missä käännetään tekstejä tuhansiin tuotteisiin. Nyt palstamammmat takertuvat pikkuvirheeseen, jonka joku alipalkattu assari on vahingossa tehnyt.. Aaaaaarrg[/QUOTE]

:laugh: Näin minäkin toivon!

Tilasin just takin sieltä ja palautan sen kyllä satavarmasti jos lappuja ei ole kiinni ja niissä mainintaa vesipilarista yms.

Noita lappuja ei kuulemma ole sen takia kiinni kun tuotannossa on ollut ongelmia, eli niitä ei kai ole saatu tehtaassa kiinnitettyä. Tiedä sitten onko tuota erää myynnissä missään muualla kuin Elloksella...

Mä saan varmaan tänään sen vihreän takin. Jos siinä ei ole lappuja kiinni niin varmaan lähtee meidänkin takki palautuksena takaisin.

Yhteistyössä