Ticket to heaven

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiketti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiketti

Vieras
Eli tietääkö kukaan millä nimellä löydän facebookista kirpputorin missä myydään ja ostetaan ticketin vaatteita? Kiitos jos joku tietää ja kertoo minulle :) Olen koittanu vaikka millä hakusanoilla eikä löydy :/ Haalaria ja lämpöpussia kattelisin vauvalle :)

Onhan siellä, mutta ei ole löytynyt sopivaa ja pyynnitkin on melkein aina sama ku uutena kaupasta :) Oon kyllä kuullu et siellä olis oma kirppis tälle merkille, en vaan löydä sitä :/

parempaaa ,niin ei kai kukaan osta lapselleen tuon nimistä vaatetta. Miettikää nyt merkkikiihkoissanne hieman. Ei ole tosiaankaan loppuun asti ajateltu tuo nimi.

parempaaa ,niin ei kai kukaan osta lapselleen tuon nimistä vaatetta. Miettikää nyt merkkikiihkoissanne hieman. Ei ole tosiaankaan loppuun asti ajateltu tuo nimi.

Mitähän siitä tulisi jos jokaisen ostamani ja käyttämäni tavaran/tuotteen/palvelun tms nimeä alkaisi tuijottamaan mitähän se tarkoittaa. Mulle ne on vain nimiä muiden joukossa. Niin hörhöhepuli en ole etten voisi pitää laadukaam vaatemerkin tuotteita lapsella vain siksi että sillä on oudon kuuloinen nimi.

Joo, itse olen miettinyt hiljaa mielessäni että nimi "Ticket to heaven" on mauton, mutta en ole boikotista kuullut?
Onko ihan totta että tämän takia nimi on muutettu? Onko tämän merkin nimi nykyisin siis pelkkä Ticket?

No ilmeisen sairasta on sitten varmaan kirkossakin käynti ja seurakuntaan kuuluminen... minkäs takia sitä yleensä siellä käydään? Minkä takia rukoillaan ja uskotaan?

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä ponttia;27128049:
No ilmeisen sairasta on sitten varmaan kirkossakin käynti ja seurakuntaan kuuluminen... minkäs takia sitä yleensä siellä käydään? Minkä takia rukoillaan ja uskotaan?

En minäkään ymmärrä ponttia :D

[QUOTE="kipa";27128035]Joo, itse olen miettinyt hiljaa mielessäni että nimi "Ticket to heaven" on mauton, mutta en ole boikotista kuullut?
Onko ihan totta että tämän takia nimi on muutettu? Onko tämän merkin nimi nykyisin siis pelkkä Ticket?[/QUOTE]

Se on Ticket Outdoor.

Yhteistyössä