Ja taas huudetaan ( Ticket to heaven haalari )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";24626658]Juu ja tiedän että nykyään eletään euroaikaa mutta olisko tullut ennen euroja mieleen maksaa KÄYTETYSTÄ haalarista liki 500 mummon markkaa...[/QUOTE]

Samalla logiikalla sulla olisi jäänyt ruokaostoksetkin kauppaan, kun nyt kaikki on todella paljon kalliimpaa. Lisäksi eihän käytetystä tartte kaikkien maksaa huippuhintaa, tuossakin on jo muutama jotka siitä ovat oikeasti innostuneet. Ja huippuhinnoissa ei ole edes tuo puku... Kaiken saa alesta edukkaasti, mutta jostain kumman syystä ihmisille ei tule se mieleen aleaikaan. Kesäalessa noita tuskin on ollut paljonkaan, koska silloin myytiin pääosin välikausiasuja - ei toppa-asuja.

Luuulen että tuossa on dokumentoitu ne kolme naarmua polvessa, eikä vaate ole oikeasti kulutettu lainkaan.

Samalla logiikalla sulla olisi jäänyt ruokaostoksetkin kauppaan, kun nyt kaikki on todella paljon kalliimpaa. Lisäksi eihän käytetystä tartte kaikkien maksaa huippuhintaa, tuossakin on jo muutama jotka siitä ovat oikeasti innostuneet. Ja huippuhinnoissa ei ole edes tuo puku... Kaiken saa alesta edukkaasti, mutta jostain kumman syystä ihmisille ei tule se mieleen aleaikaan. Kesäalessa noita tuskin on ollut paljonkaan, koska silloin myytiin pääosin välikausiasuja - ei toppa-asuja.

Luuulen että tuossa on dokumentoitu ne kolme naarmua polvessa, eikä vaate ole oikeasti kulutettu lainkaan.

No ruoka nyt on aivan eri asia. Mä en edes katso ruoan hintaa kaupassa kun sitä ostan koska olen lapsesta asti tottunut siihen että ruoan on oltava aina tuoretta ja laadukasta. Ja sitä paitsi ostan itsekin laatuvaatteita - uusina. Juuri ostin uuden reimatecin kaupasta, MUTTA tässä ketjussa olikin kyse KÄYTETYSTÄ. Aivan eri asia.

Aina näitä jaksetaan kauhistella. Eiköhän noita haalareita huuda ne, joille se 100€ ei merkkaa juuri mitään. Itse voisin kuvitella ostavani jonkun "ylikalliin" vaatteen käytettynä, jos siihen todella paljon ihastuisin, eikä uutta samanlaista yksinkertaisest löytyisii mistään.
Kaikki ei halua ostaa alesta vaatteita puoleksi vuodeklsi kaappiin lojumaan, ja onhan se koon avioiminenkin vähän hankalaa.

[QUOTE="alma";24626941]Aina näitä jaksetaan kauhistella. Eiköhän noita haalareita huuda ne, joille se 100€ ei merkkaa juuri mitään. Itse voisin kuvitella ostavani jonkun "ylikalliin" vaatteen käytettynä, jos siihen todella paljon ihastuisin, eikä uutta samanlaista yksinkertaisest löytyisii mistään.
Kaikki ei halua ostaa alesta vaatteita puoleksi vuodeklsi kaappiin lojumaan, ja onhan se koon avioiminenkin vähän hankalaa.[/QUOTE]

En usko että ne joille 100e ei merkkaa mitään, huutavat käytettyjä haalareita. Sellaiset ostavat uutena.

[QUOTE="a p";24626910]No ruoka nyt on aivan eri asia. Mä en edes katso ruoan hintaa kaupassa kun sitä ostan koska olen lapsesta asti tottunut siihen että ruoan on oltava aina tuoretta ja laadukasta. Ja sitä paitsi ostan itsekin laatuvaatteita - uusina. Juuri ostin uuden reimatecin kaupasta, MUTTA tässä ketjussa olikin kyse KÄYTETYSTÄ. Aivan eri asia.[/QUOTE]
Eihän ruoka ennen ollut laadutonta tai tuo ticket laaduton :) Sinä vertasit siihen, olisitko ostanut jotain muinoin näillä hinnoilla. Silloin olisi ollut ihan ruokakin posketonta, jos maito olisi maksanut 6e (kun normi oli jossain 1-2e).

Jos reimatec maksaisi nyt 3 kertaa enemmän - ostaisitko? Tilanne voi olla se kymmenen vuoden kuluttua. Ja silloin taas pohditaan kuinka halpaa oli vuonna 2011. Tosin tuo puku voi kyllä kestää paremmin kuin sun reimatec, niiden kulutuksen kesto on jäänyt pahasti jälkeen muista.

[QUOTE="vieras";24626983]En usko että ne joille 100e ei merkkaa mitään, huutavat käytettyjä haalareita. Sellaiset ostavat uutena.[/QUOTE]

Sydänpyllyt? Keräilijät? Ei kaikille ole tärkeintä saada uusinta uutta vaan jotain "aivan ihanaa". Ja se aivan ihanaa on ihan henkilökohtainen näkemys - oikeata vastausta ei ole.

[QUOTE="vieras";24626983]En usko että ne joille 100e ei merkkaa mitään, huutavat käytettyjä haalareita. Sellaiset ostavat uutena.[/QUOTE]

Ei mene ihan noinkaan. Itse ostan melko paljon esim. huutonetistä, koska sieltä löytää monesti todella kivoja vaatteita, joihin ei vaatekaupoissa törmää.
Meillä ainakin käytetäänkin ihan sujuvasti uutena ostettuja Burberryn vaatteita ja euron kirppislöytöjä sekaisin.
En nyt ihan voi sanoa, ettei 100€ mitään merkkaa, mutta aika vähän kuitenkin...
Tuosta kyseisestä haalarista ja merkistä en kyllä itsekään tykkää.

ei se oo tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...

Maksoin UUDESTA vastaavasta (ei kylläkään noin ruma) itse kesällä 64€ et on kyllä järjen köyhyyttä maksaa käytetystä yli 80€ kun uuden saa halvemmalla.
Hitto, mähän saan enemmän rahaa tosta meidän muksun haalarista kun myyn sen käytettynä, mitä ite siitä maksoin :D hieno homma, et on tollasiakin, jotka ostaa ylikalliita käytettyjä vaatteita.

[QUOTE="a p";24626598]En minäkään ja olis kiva jos joku vois valaista mikä tuossa tiketissä niin viehättää kun itse en näe siinä mitään kiinnostavaa..[/QUOTE]

No mikä missään viehättää, voisitko valaista?

huutiksessa monesti iskee semmonen sokeus, oon ite huomannu. maksaessa sit vituttaa et maksoinpa ylihintaa.

tosin nyt oonkin luvannut itselleni että en kahteen kuukauteen avaakaa huutonetiä :D

Yhteistyössä