Ticket to heaven - takki vs haalari -koot?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko T2H haalarit reilumpaa mitoitusta kun takit?
Mietiskelen tässä, kun tyttärellä on T2H välikausitakkia kokoa 92cm nyt käytössä ja se on juuri sopiva. Näinollen ajattelin talvihaalarin jos tätä merkkiä ostaa, niin 98cm olevan ok. Mutta nyt kun olen selannut noita huutiksesta, niin siellä lähes joka haalarin kohdalla sanotaan että on tosi reilu, vastaa pikemminkin 104cm.
Täällä meilläpäin ei ole edes myymälää missä voisi käydä sovittamassa :(
Tyttö on hoikka ja 96cm pitkä. Toivoisin että haalari menisi vielä alkuvuodestakin ja vielä on pakkasiin aikaa.. Mutta onkohan älytöntä ostaa 98cm haalari?

Mun 100 cm pituinen, pulleahko tyttöni käytti vime keväänä vk-haalaria koossa 92 cm. Viime talvena hällä oli kuitenkin käytössään toppapuvusta koko 98 cm. Hassua.

Nyt syksyllä tuo 92 cm puku on jäämässä vähän naftiksi (ehkä menee koko syksyn, ehkä ei) ja ostin tilalle puvun koossa 98 cm, joka on vielä liian iso. Mutta mennee sitten, kun tuo 92 jää pois käytöstä.

Kokeiltiin tuota 98 cm toppapukua ja se on vielä ihan ok, mutta jää kyllä talven aikana luultavasti pieneksi. Ehkä. Kai. Varaudun nyt kuitenkin siihen, että ostan kokoa 104 cm tähän rinnalle, kunhan kivan puvun löydän.

Mä ostaisin 98 cm puvun Ticketiltä talveksi, jos lapseni olisi 96 cm pitkä. Ja oma muksuni on tosiaan hieman pyöreähkö, joten vartalonmalli on sellainen, joka vie hältä puvusta tilaa vähän enemmän.

Ehkäpä mun on sitten viisainta miettiä jotakin toista merkkiä talveksi.
Suositelkaa jotain? Lämmintä ja kestävää pitäisi olla :) Meilläoli viimevuonna ReimaTecin puku joka oli ok, mutta jäi yllättäen kesken kautta pieneksi, sitten ostettiin Ciraffia kakkoseksi.
Eli mulle sillä merkillä ei ole niin väliä, kunhan on hyvä vaate. Ja kiva kokeilla aina jotian uutta :)

Minkähänlaiset mitotukset/ominaisuuden on vaikka Minymolla tai Racoonilla?

Meidän pienimmällä on nyt Minymon vk-haalari käytössä. Meiltä löytyy ko. merkkiä myös talvitakki.

Tuo vk-haalari on siitä ihan huippu, että siinä on riittävän pitkät hihat ja lahkeet. Joskin sitten niska-haaraväli on vähän turhan nafti- Ainakin siis tälle lapselle. Kangas ei vakuuta ihan täysin, mutta katsotaan kuinka meidän käy :)

Se takki on ihan super! Loistavan mallinen, hyvä, laadukas ja kulutusta kestävä kangas. Ihan huippu kaikin puolin ja voin suositella.

Racoonia meillä ei ole, mutta ennenhän se oli Cupcake ja sitä meillä on. Vk-takkien kangas on aika liirua, tuskin kestää kunnon kulutuskäyttöä. Mutta toppapuvussa oli hyvä kangas. Joskin puvussa oli lahkeissa ja hihansuissa resorit...ervaa mitä niille kävi loskasäässä? Kastuivat litimäriksi. Haalari oli malliltaan hyvä meidän hoikkeliinille.

Nämä haalarit pitäisi kyllä päästä kokeilemaan, koska mikä on yhdelle hyvä, on toiselle huono.

[QUOTE="a p";27040308]tai mitenkähän MoloKids mitoitus?[/QUOTE]

On naftia mitoitusta, saat ottaa 104, mutta laadukas haalari ja käy erittäin hyvin hoikalle lapselle. Myös poppia on kehuttu, itsellä kokemusta vain takeista, hyviä kyllä olleet ja nimenomaan tuolle laihalle nuorimmaiselle.

Yhteistyössä