TIÄLLÄ TAAS....eipä tehnyt tiukkaakaan tuo tietokoneettomuus-viikko....

  • Viestiketjun aloittaja Riipputisurupuska hermot levänneenä..
  • Ensimmäinen viesti
Riipputisurupuska hermot levänneenä..
kovin oli hiljaiseloa huushollissa, kun ei kakrut voineet taistella kuka on koneella....

oishan tuon voinut antaa olla seuraavankin viikon....takuuseen kun meni korjauskin....
 
Riipputisurupuska...
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Hello, vanha kuoma! :wave: Kuis muuten, onko teillä jo lunta?

hellou, hellou...hieman jo lunta..ainakin tuosta naapurista piäs joku iskä lastansa hakemaan kelkan kera eli melkoista riemun kiljuntaa, kun iskä näkyi muksuaan vetävän!!

Päivä mennyt juostessa ja pikku joulua odotellessa...peräti jo toinen kerta tänä vuonna, kun isännän kans päästään johonkin...

Osaston järjestämille kekkereille menossa ja kerrankin koko jengi pääsee töistäkin....saas nähdä, osaavatko rouvat/neidit mitenkä käyttäytyä pikku pöhinöissään vai ollaanko sitä maanantaiaamuna kuinka naama mutturalla...........
 
Riipputisurupuska
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
:wave: Päevee, nuapur. Ee viissi ollunna linjoissa vikkoo vuan konneessa, ku ite oon tänne koko aja piässy. Tervetulloo takas!

Ei ollut ei...järkkyä meteliä alkoi tuo kone pitää eli tuuletinta epäilin tällä olemattomaal tietsikankäyttöjärjelläni ja niinhän se olikin....on nyt TODELLA hiljainen masiina...

On tuo takuukone vielä, joten ei onneksi tarttee kuvetta kaivella...

Sairaan liukasta on ollut...meinasin menna pyörää työntäessä tässä männä päivänä nurin! Erehdyin käsijarrua painamaan ja jo oli jo pyörä alta karkaamassa.......
 
Riipputisurupuska:
saas nähdä, osaavatko rouvat/neidit mitenkä käyttäytyä pikku pöhinöissään vai ollaanko sitä maanantaiaamuna kuinka naama mutturalla...........
Kui sie ukkos tohit tuommosiin kemuihin raahata?! :eek: Ja maanantaina pälyillään pitkin seiniä ja supistaan siitä, kuka joi kenenkin viinat, kuka kähmi ketä ja kenen kassissa on kenenkin pikkukengät.... :D Pitäkää hauskaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
:wave: Päevee, nuapur. Ee viissi ollunna linjoissa vikkoo vuan konneessa, ku ite oon tänne koko aja piässy. Tervetulloo takas!

Ei ollut ei...järkkyä meteliä alkoi tuo kone pitää eli tuuletinta epäilin tällä olemattomaal tietsikankäyttöjärjelläni ja niinhän se olikin....on nyt TODELLA hiljainen masiina...

On tuo takuukone vielä, joten ei onneksi tarttee kuvetta kaivella...

Sairaan liukasta on ollut...meinasin menna pyörää työntäessä tässä männä päivänä nurin! Erehdyin käsijarrua painamaan ja jo oli jo pyörä alta karkaamassa.......

Varmaana on tarttuvaa. Tää mun konekin pitää välillä kamalaa hurinaa ja lisäksi heittää mut kaikista ohjelmista ulos vähintään kaksi kertaa illassa. Tartteis tehdä jotain, takuuta ei enää ole, joten kuvetta on kaivettava.

Joo, liukasta on vaikka ovat hiekoittaneet. Hiekka on vaan jään päällä ja toimii rullana kengän alla. Poika ei tänään päässyt pyörällä kouluun (onneksi), kun pyörän lukkokin oli jäätynyt umpeen.

Hauskaa pikkujoulua teille! Mekin mennään huomenna pikkujouluihin. Törmäillään Seriksellä loppuillasta! Mä oon se, joka laulaa karaokea päin seiniä, eikä suostu luopumaan mikistä. :whistle: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Riipputisurupuska:
saas nähdä, osaavatko rouvat/neidit mitenkä käyttäytyä pikku pöhinöissään vai ollaanko sitä maanantaiaamuna kuinka naama mutturalla...........
Kui sie ukkos tohit tuommosiin kemuihin raahata?! :eek: Ja maanantaina pälyillään pitkin seiniä ja supistaan siitä, kuka joi kenenkin viinat, kuka kähmi ketä ja kenen kassissa on kenenkin pikkukengät.... :D Pitäkää hauskaa!
Se on niin hyvästi kasvatettu ja koulutettu, että hyvin ilikiää...on jo monet kemut käyty isännän työpaikan kökkäjäisissä...

Ukko rakkaalla on ehkä hieman hankala aamu ja vielä hankalampi päivä tiedossa sunnuntaina, mutta yritän olla vähnimättä.....tiukkaa tekee.... :kieh: :kieh:

 
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
:wave: Päevee, nuapur. Ee viissi ollunna linjoissa vikkoo vuan konneessa, ku ite oon tänne koko aja piässy. Tervetulloo takas!

Ei ollut ei...järkkyä meteliä alkoi tuo kone pitää eli tuuletinta epäilin tällä olemattomaal tietsikankäyttöjärjelläni ja niinhän se olikin....on nyt TODELLA hiljainen masiina...

On tuo takuukone vielä, joten ei onneksi tarttee kuvetta kaivella...

Sairaan liukasta on ollut...meinasin menna pyörää työntäessä tässä männä päivänä nurin! Erehdyin käsijarrua painamaan ja jo oli jo pyörä alta karkaamassa.......

Varmaana on tarttuvaa. Tää mun konekin pitää välillä kamalaa hurinaa ja lisäksi heittää mut kaikista ohjelmista ulos vähintään kaksi kertaa illassa. Tartteis tehdä jotain, takuuta ei enää ole, joten kuvetta on kaivettava.

Joo, liukasta on vaikka ovat hiekoittaneet. Hiekka on vaan jään päällä ja toimii rullana kengän alla. Poika ei tänään päässyt pyörällä kouluun (onneksi), kun pyörän lukkokin oli jäätynyt umpeen.

Hauskaa pikkujoulua teille! Mekin mennään huomenna pikkujouluihin. Törmäillään Seriksellä loppuillasta! Mä oon se, joka laulaa karaokea päin seiniä, eikä suostu luopumaan mikistä. :whistle: :xmas:

YRITÄHHÄN USKALTAA TULLA JUTTUSILLE! Meinaan laittaa oikein joulunpunaisen puseron....oon se äänekäs akka, jolla on kaljupäinen ukko!
Ja äänekäs ihan ilman tehosteitakin.... :ashamed: :ashamed: ;)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:
YRITÄHHÄN USKALTAA TULLA JUTTUSILLE! Meinaan laittaa oikein joulunpunaisen puseron....oon se äänekäs akka, jolla on kaljupäinen ukko!
Ja äänekäs ihan ilman tehosteitakin.... :ashamed: :ashamed: ;)
Tulenhan minä, jos maltan mikistä luopua. Suunnistan äänen perusteella :D

Prisma kutsuu nyt. Nähdään Seriksellä :xmas: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Alkuperäinen kirjoittaja Riipputisurupuska:
YRITÄHHÄN USKALTAA TULLA JUTTUSILLE! Meinaan laittaa oikein joulunpunaisen puseron....oon se äänekäs akka, jolla on kaljupäinen ukko!
Ja äänekäs ihan ilman tehosteitakin.... :ashamed: :ashamed: ;)
Tulenhan minä, jos maltan mikistä luopua. Suunnistan äänen perusteella :D

Prisma kutsuu nyt. Nähdään Seriksellä :xmas: :xmas:
Ok. :wave:

 

Yhteistyössä