Threesome/ryhmäseksi

  • Viestiketjun aloittaja Adult_78
  • Ensimmäinen viesti
Adult_78
Mun mies on jo pidempään "kärttänyt" sitä että otettas seksileikkeihin mukaan joku toinen nainen. En oo erityisen innostunut ollut, mutta en nyt ihan täysin vastaankaan. Nyt kyselenkin muiden kokemuksia siitä, että miten on mennyt kun on otettu leikkeihin toinen nainen mukaan. Myös muita useemman ihmisen seksikokemuksia vois avata, jos uskoo että liittyy aiheeseen.

Itteä lähinnä mietityttää se, että pitäiskö mun nuolla sitä toista naista ja/vai sen mua vai miten toi homma menee... Oon kummiskin ihan hetero, joskin ei naisen kanssa oleminen ainakaan kokeilumielessä ihan poissuljettuu olis...
 
Oppalala
[QUOTE="miia";29627162]Meillä on monesti ollut toinen mies mukana leikeissä, tykkään.[/QUOTE]

No kun yleensä oletetaan, että jos on mies + 2 naista, että ne naiset nuolee ja hieroo toisiaan, niin mites menee sitten tässä tilanteessa. Imeekö miehes tämän toisen miehen munaa vai keskittyykö ne vaan suhun?
 
"miia"
No kun yleensä oletetaan, että jos on mies + 2 naista, että ne naiset nuolee ja hieroo toisiaan, niin mites menee sitten tässä tilanteessa. Imeekö miehes tämän toisen miehen munaa vai keskittyykö ne vaan suhun?
Mieheni ei ole bi ja keskittyvät minuun. Jos mukana olisi toinen nainen niin en todellakaan nuolisi häntä vaan antaisin miehen panna meitä. Pussaisin ehkä.
 
Taaki
[QUOTE="miia";29627181]Mieheni ei ole bi ja keskittyvät minuun. Jos mukana olisi toinen nainen niin en todellakaan nuolisi häntä vaan antaisin miehen panna meitä. Pussaisin ehkä.[/QUOTE]

Yleensä miehillä ei kyllä kestävyys riitä. Jossain vitsailtiin, että 99 prosentilla heteromiehistä on fantasia nussia kahta naista samanaikaisesti, vaikka 99 prosentilla miehistä on ihan täysi työ tyydyttää se yksikin nainen.

Kyllä yleensä 1m + 2n meininki on se, että naiset tekee keskenään aika paljon. 2m + 1n sitten homma on ihan eri. Yleensä peruspösilöt eivät edes ajattele tätä asiaa...
 
Miss_78_
Mul on aika huonot kokemukset. Pari vuotta sitten mun mies sai hommattua halukkaan naisen tähän hommaan. Nuori kaunis nainen. No jo eka kerta ja olin ihan ulkopuolinen. Ei naisten kesken mitään ja suunnilleen ekalla kerralla mun ukko antoi mun vaan nuolla spermat lopuksi... kiva joo.

No sit mut suunnilleen juotettiin kunnon känniin. Ku heräsin nii mieheni ja se hupakko oli täydes touhus. Yritin mennä väliin ja se tytönhupakko työnsi mut pois. Join sitten suruun ku päässä suunnilleen musteni. Selvis että mun mies oli pannut sitä anaaliinkiin, meidän kesken se tapahtui vasta vuosien jälkee...

Mun mies sit jatko suhdetta ton huoran kanssa. Sano vaan, ettei sillä synkannut mun kanssa. Onneksi se juttu loppu sitten jossain vaiheessa. Mun oikeesti teki mieli tappaa se akka ja vieläkin on sellainen katkeruus. No onneksi asuu jossain 500 kilsan päässä.
 
"Anni"
Yleensä miehillä ei kyllä kestävyys riitä. Jossain vitsailtiin, että 99 prosentilla heteromiehistä on fantasia nussia kahta naista samanaikaisesti, vaikka 99 prosentilla miehistä on ihan täysi työ tyydyttää se yksikin nainen.

Kyllä yleensä 1m + 2n meininki on se, että naiset tekee keskenään aika paljon. 2m + 1n sitten homma on ihan eri. Yleensä peruspösilöt eivät edes ajattele tätä asiaa...
Et nyt tiedä mistä puhut, "jossain vitsailtiin" mutta kokemus puuttuu :)
 
Taaki
[QUOTE="Anni";29627266]Et nyt tiedä mistä puhut, "jossain vitsailtiin" mutta kokemus puuttuu :)[/QUOTE]

EI ole kokemusta ei, mutta enpä usko että kovinkaan moni mies ainakaan panemalla kahta naista tyydyttää. Ainakaan saman aktin aikana.
 
alkuperäinen mies
Mitä pitää tehdä kun harrastaa jonkun tai joidenkin kanssa seksiä? Emme tiedä. Jokainen voi tehdä ihan mitä mieleen tulee, toisteen, mielipiteitä tarrpeita ja toiveita kunnioittaen. Mihinkään sellaiseen ei arvitse suostua mitä ei itse halua.
 
Miss_78_
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen mies;29627365:
Mitä pitää tehdä kun harrastaa jonkun tai joidenkin kanssa seksiä? Emme tiedä. Jokainen voi tehdä ihan mitä mieleen tulee, toisteen, mielipiteitä tarrpeita ja toiveita kunnioittaen. Mihinkään sellaiseen ei arvitse suostua mitä ei itse halua.
No mulla oli semmonen tilanne, että ukko olis menny vieraisiin jos ei olis tota tehty. Kyllä se vapaaehtoisuus on joskus vähän epäselvää. Tietty mä olin vapaa-ehtoinen, mutta köäytännössä en.
 
Tipadeedee
Oli pakko kirjautua ulos, että viitsin kirjoittaa.

No juu, eli olen paljon yökyläillyt yksin ja lapsen kanssa ystäväni luona, ja jotenkin tilanne päätyi parina kertana siihen, että seksiä harrastettiin, eli minä, ystäväni ja hänen aviomiehensä. (itsekin olen naimisissa, mutta mieheni ei tästä tiedä eikä tule tietämään. Ja näillä kerroilla oma lapseni ei ollut paikalla. :) )
Ainakin tämä mies pystyi helpostikkin tyydyttämään meidät molemmat, useastikkin samana yönä.
Me tehtiin kaikki sekaisin kaikkea. Minä otin mieheltä suihin sekä nuolin ystävääni, ja samoin hän mua ja miestään, mies meitä molempia. Panot meni esim. välillä niin, että mies otti mua takaapäin, samalla nuolin sitten ystävääni samalla. Yhdessä otettiin mieheltä suihin, samalla kun miehellä oli vibra käytössä jne jne jne. Mutta aivan mahtava kokemus, suosittelen!

Ja juu, voi kuulostaa omituiselta tää, mutta yhä yhtä paljon ollaan tekemisissä, yökyläillään puolin ja toisin, eikä ole mitään mustasukkaisuutta taikka ongelmaa tämän homman takia ollut. :) Voi olla että joskus taas uusitaan taikka sitten ei, ei olla tähänkään mennessä suunniteltu näitä, on vaan tapahtunut. :D
 
Shaakeli
Tipadeedee...

Joo täällä on kyllä monta mustaa nikkiä, joista on todella helppo uskoa tommonen touhu. Siis tosi moni puolinymfo jakorasia täällä palstailee. Vihaksi oikein pistää. On se kumma kun halutaan olla parisuhteessa, mutta sitten jaellaan sitä piparia niinkuin Jeesus leipää...
 
Tipadeedee
Tipadeedee...

Joo täällä on kyllä monta mustaa nikkiä, joista on todella helppo uskoa tommonen touhu. Siis tosi moni puolinymfo jakorasia täällä palstailee. Vihaksi oikein pistää. On se kumma kun halutaan olla parisuhteessa, mutta sitten jaellaan sitä piparia niinkuin Jeesus leipää...
:D Vastasin vain kysymykseen, minkä aloittaja kysyi. Jokainen tehkööt omat valintansa, se ei sulta ole pois. :)
 
"pikkumyy"
Tipadeedee...

Joo täällä on kyllä monta mustaa nikkiä, joista on todella helppo uskoa tommonen touhu. Siis tosi moni puolinymfo jakorasia täällä palstailee. Vihaksi oikein pistää. On se kumma kun halutaan olla parisuhteessa, mutta sitten jaellaan sitä piparia niinkuin Jeesus leipää...
Ai oikein vihaksi kun toiset voi harrastaa seksiä vaikka ovat parisuhteessa :D kauheeta.
 
Shaakeli
:D Vastasin vain kysymykseen, minkä aloittaja kysyi. Jokainen tehkööt omat valintansa, se ei sulta ole pois. :)
No tiedän kyllä kuka oot, oi jakorasioiden kuningatar. Ei oo multa pois, mutta kuvottaa silti, en voi sille mitään. Säkin oot jakanut varmaan sadoille miehille ja niistä osa on ollut kyllä varattuja ja "luvatta" liikenteessä... Älä ees yritä kiistää... Ootkohan avioliittoja ja parisuhteita tuhonnutkin...
 
Shaakeli
[QUOTE="pikkumyy";29628173]Ai oikein vihaksi kun toiset voi harrastaa seksiä vaikka ovat parisuhteessa :D kauheeta.[/QUOTE]

Oman miehen selän takana miehen tietämättä. Tosi reilua juu.
 

Yhteistyössä