Threesome/ryhmäseksi

  • Viestiketjun aloittaja Adult_78
  • Ensimmäinen viesti
Tipadeedee
No tiedän kyllä kuka oot, oi jakorasioiden kuningatar. Ei oo multa pois, mutta kuvottaa silti, en voi sille mitään. Säkin oot jakanut varmaan sadoille miehille ja niistä osa on ollut kyllä varattuja ja "luvatta" liikenteessä... Älä ees yritä kiistää... Ootkohan avioliittoja ja parisuhteita tuhonnutkin...
Rehellisesti, et varmana tiedä kuka olen. Olen ollut palstalla erittäin vähän aikaa, sekä en ole hirveämmin tänne kirjoitellut. Nimimerkillä en siksi kirjoittanut, koska en halua että musta saa tämän perusteella MITÄÄN kuvaa. Mutta koska en sitä tässä voi todistaa, niin toivon ettet heittäisi kuitenkaan lokaa muiden päälle, ainakaan tämän jutun kustannuksella. :)(ps, tää on ainut homma millä olen miestäni pettänyt, joten joten. En ihan HIRVEÄ jakari voi olla kun kahden miehen kanssa olen harrastanut seksiä elämäni aikana :D )
 
Kyssäri
Mä en tuomitse sua todellakaan. Mutta kerro vähän miten se tilanne eteni tuohon?

Ja kerro nyt että onko tuo kaverin mies parempi panomies kuin omasi? Onko sillä isompi?
 
gskpsg
Ei kannata tehdä mitään mistä ei yhtään itse innostu vain toisen mieliksi. Tehkää tuo vain jos olet varma että haluat sitä myös itse.
Esimerkiksi tilanteessa, jossa mies uhkaa jättää ellei harrasteta ryhmäseksiä (kuten joku kirjoitti), mies on sairas paska joka kuuluu jättää eikä suostua vaatimuksiin. Nainen joka tuollaiseen suostuu on yhtä sairas.
Eihän sitä kukaan muu voi sanella miten teidän pitäisi tehdä jos päädytte ottamaan toisen naisen mukaan. Jos sinä ja nainen haluatte niin voitte tehdä toisillenne jotain mutta ei siinä välttämättä tarvitse, voi se mies hoidella kummatkin. Ihan miten itsestä tuntuu hyvältä.
 
bi-nymfo
Mä oon koittanut houkutella mun miestä 2n+m, koska oon ite bi ja haluaisin pitkästä aikaan naista. Mies ei oo innostunut ollenkaan. Oon monta kertaa puhunut asiasta ja yhtä monta kertaa mies on halannu mua ja sanonu, ettei halua naida ketään muuta, ku mua. Vaikka oon kuin ruikuttanut, että pillua tekis mieli pitkästä aikaan! Ukko vaan totes sit lopulta, et saan harrastaa n+n jos niin haluan, mut hän ei halua tietää siitä ikinä... Joskus näinkin päin!
 
  • Tykkää
Reactions: 4eliveto
SaimaHarmaja
Voi olis ihanaa olla kahden miehen hyväiltävänä :p Tästä asiasta olemme miehen kanssa usein jutelleetkin ja unelmoineet yhdessä, mutta toteuttamatta on jäänyt. Miehellä on muutama pantava ystävä, mutta hekin ovat perheellisiä, niin eipä sitä sellaisille tule ehdoteltua. Treffipalstat ja swingerstapaamisetkin vähän oudoksuttaa, koska harvemmin haluan miestä, ketä en tunne. Nainenkin kyllä kelpais seuraamme.
Ei vain ole koskaan ollut rohkeutta ehdottaa kenellekään mitään. Ehkä nämä kimppakivat jäävät pelkiksi fantasioiksi, harmillisesti.
 
Sadbitch
Minä olen bi myös ( kuten joku aiemmin ketjussakin kirjoittanut) ja olen täysin pettämistä vastaan, mutta kunnon kiimanen seksi n+n sitä mulla on ikävä!!! Kyllä sekainen osaa naista paremmin nuolla ja tietää mikä hyvältä tuntuu...
Noniiin ja tämä keskustelu johtikin siihen että aamusuihku kestää hetken pidempään...
 
Tipadeedee
Alkuperäinen kirjoittaja Kyssäri;29629442:
Mä en tuomitse sua todellakaan. Mutta kerro vähän miten se tilanne eteni tuohon?

Ja kerro nyt että onko tuo kaverin mies parempi panomies kuin omasi? Onko sillä isompi?
Me heitetään ihan mitä tahansa läppää näiden henkilöiden kanssa, voidaan puhua siis _mistä vaan_ , seksistä ja paskalla käynnistä lähtien ( :D ) eli taidettiin vaan ilta siinä puhua seksiin liittyvistä asioista, siitä mitä kukakin on kokeillut, ja mitä haluaa kokeilla.Aika samansuuntaiset olikin toiveet sattumalta, kaikkia kiinnosti ryhmäseksi, kaksi naista + yksi mies, toisten katselu kun ne harrastaa seksiä. Siitä se idea vissiin lähti sitten liikkeelle, kaverin kanssa alettiin ensin suutelemaan ja yhteistuumin ottamaan mieheltä housuja pois.

Hmm. En rehellisesti osaa verrata noita kahta miestä, omani kanssa seksi on kuitenkin mahtavaa ja tuttua, ei tarvitse miettiä yhtään mistä tykkää jne, mutta ehkäpä suurin juttu oli se että tuo oli UUTTA. Ja tällä toisella oli ehkä hieman pidempi mutta ohuempi penis kuin omallani. :D (Mihin lie tuo kysymys liittyikään)
 
"harmaana"
Mulla on kokemus ystäväpariskunnan kanssa touhuilusta. Hyvä kokemus se oli, en vaihtaisi pois omalta osaltani. Valitettavasti pian tuon jälkeen ystäväni käytös mua kohtaan muuttui vaikeaksi, miehensä alkoi vongata multa kahden keskenkin ja he päätyivät sitten eroon. Jos olisin tiennyt kokemuksen vaikuttavan heihin noin, en olisi siihen lähtenyt mukaan.
Omassa nykyisessä suhteessani ollaan molemmat sen verran "omistushaluisia" ettei kimpat tule kuuloonkaan.
 
"jaana"
No tiedän kyllä kuka oot, oi jakorasioiden kuningatar. Ei oo multa pois, mutta kuvottaa silti, en voi sille mitään. Säkin oot jakanut varmaan sadoille miehille ja niistä osa on ollut kyllä varattuja ja "luvatta" liikenteessä... Älä ees yritä kiistää... Ootkohan avioliittoja ja parisuhteita tuhonnutkin...
Onko hän joku musta nikki? Kuka heistä?
 
Utelias.
Me olimme miehen kanssa viettämässä ravintolailtaa (bailausravintola, jossa voi myös syödä). Siellä oli paljon mun miehen tuttuja ja sitten tuli erään pariskunnan kanssa juteltea sitä sun tätä. Mies oli aika kännissä ja kyseli, että kiinnostaisko parinvaihto. Näin miten hänen vaimonsa vähän häpeili, mutta toisaalta ihan selkeesti vaikutti kiinnostuneelta. Eli olis varmaan halunnut kokeilla vähän juttuja mun miehen kanssa. No mun mies pisti heti stopin sille puheelle. Vaikka luulisin, että ei se pahakseen panisi... Kaunis ja seksikäs nainen tällä miehellä. Harmi vaan, että itte mies oli niin iljettävä...

No toisaalta mä ajattelen, että olis kiva kokeilla joskus joitain uutta. Mutta oikeastaan ajattelen, että se todennäköisesti tuhoaisi suhteemme joten olkoon...

Luulen, että tämmöset ristiinsekstailut jne. jutut sopii paremmin tietyntyyppisille ihmisille. Mutta minkä tyyppisiä ne sitten ovat...
 
"Liipalaapa"
Enpä oo koittanut, mutta yhden kaverin mies aina rupes tämmösiä ehottelee muutaman kaljan jälkeen. EI koskaan tullu syöttiin tartuttua mutta melekone häntäheikki se oli.
 
Vierassmiess
"Yleensä miehillä ei kyllä kestävyys riitä. Jossain vitsailtiin, että 99 prosentilla heteromiehistä on fantasia nussia kahta naista samanaikaisesti, vaikka 99 prosentilla miehistä on ihan täysi työ tyydyttää se yksikin nainen.

Kyllä yleensä 1m + 2n meininki on se, että naiset tekee keskenään aika paljon. 2m + 1n sitten homma on ihan eri. Yleensä peruspösilöt eivät edes ajattele tätä asiaa..."

Voihan ne orgasmivaikeudet nounkin sanoa. Eiköhän se kestävyys ole monen miehellä aivan ok, syyttömiä miehet siihen ole jos nainen ei laukea normaalisti. Säälittävää tuollainen.
 
Kokeillut
Vaimon kanssa olemme tavanneet sekä toisia pareja että kolmannen pyörän, sinkkumiehen. Vastaan on tullut sekä aivan mahtavia ihmisiä että jokunen iljettävä tyyppikin. Mutta kunhan etenee maltilla, tapaa ensin ihan kahvilassa ja juttelee parin tuntia että oppii tuntemaan edes hieman toisia niin kyllä silloin yleensä saa jo niin hyvän kuvan ihmisistä että tietää kohtaavatko kemiat myös sitten sänkykamarin puolella.
Tuohon miehen kestoon liittyen niin se ei oikeastaan ole mikään ongelma silloin kun ollaan varattu kunnolla aikaa ja pannaan iltapäivästä yömyöhään. Siinä ehtii laueta ja palautua moneen kertaan ja joka kerran jälkeen kestää pidempään.
Kerran täällä vain ollaan, kannattaa siis kokeilla jos siltä tuntuu, mutta s u o ja s e k s i on aivan välttämätöntä, myös suuseksin yhteydessä!
 

Yhteistyössä