Törkeää syyllistää tavallista tallaajaa. Kyllä tässä oikeusvaltiossa vielä hyvinkin paljon kuunnellaan viranomaisia ja ne jotka piikin hakivat, tekivät OIKEAN ratkaisun sen hetkisten olosuhteiden ja tietojan puitteissa. Ne jotka eivät sitä ottaneet tekivät näin koska "oli kumma olo rokotteesta" tai "epäilin oman kassaneitikoulutukseni perusteella että rokote ON vaarallinen", eivät koska olivat TUTKINEET itse rokotetta henkilökohtaisesti ja näin saaneet TIETOA rokotteesta.
Turha tässä on kenenkään suitsutella omaa ylivoimaista älykkyyttään ja ihmetellä niitä jotka piikin ottivat. Huonoa makua osoittaa ja suorannaista halua nauraa toisten onnettomuudelle.[/QUOTE]
Onpa harmillista jos omien päätösten kertomista pidetään suitsutuksena tai ylenkatseena. Pahoittelen jos oma aiempi kirjoitukseni herätti syyllisyyttä tai alempiarvoisuuden tuntemuksia, tuskin

tai ainakaan se ei ollut tarkoitus.
Hieman pisti silmään toi "kassaneidin koulutuksella" osio. Vähättelet itse yhtä ammattikuntaa...
Oikeusvaltio-termin käyttöä en tässä yhteydessä ymmärrä lainkaan? Jos oikeuksista puhuttaisiin tässä yhteydessä niin varmaan ennemmin YKSILÖtasolla ja miten jokainen saa Suomessa vapaasti itse tehdä rokotuspäätökset, nojautuivat ne sitten niihin teelehtien antamiin tuloksiin, tuulen suuntaan tai tiukkaan faktaan. Jokaisella on oikeus tehdä itseään ja lapsiaan koskevat päätökset ITSE ja niiden päätösten perusteluja emme ole velvollisia kertomaan kenellekään.
Edelleen peräänkuulutan: Pohtikaa, älkää menkö median mukana!! Jos tästä kehotuksesta joku kokee syyllistämistä tai syyllisyyttä, pahoittelen.
p.s. Minä sain TIETOA. Niin paljon, että kykenin tekemään vertailuja eri valintamahdollisuuksien välillä. Miten tämä on mahdollista? Minä sain mutta joku muu ei?