*TheTammikuu2008*

Täällä tosiaan hiljasta,ollaanko me ainoat jotka vielä kotona?
Pikkuinenko: täällä alko sama homma,pieniä supistuksia,selkään sattuu mutta se kunnon potku puuttu. Laitoin miehen ajaa kartinkia kun se oli koko ajan lähdössä jo mua viemään :LOL: saa hetken olla rauhassa. Mihin sä olit menossa synnyttää?
Mä luulen et toi kipu oli joku lihaskramppi tai sit vauva paino jotenkin hermoon.



 
Kaustinen Onnittelut poika vauvasta!! :flower:

JenniS Oon menossa Satks:iin. Menisi nyt edes vedet niin tietäisi et täytyy lähteä :D Mutta kai mä vielä huomennakin täällä kotona kärvistelen. Me taidetaan tosiaan olla ainoat koko palstalla tällä hetkellä...ne teki kuitenkin sen joukkolähdön ja unohtivat meidät tänne!!! :kieh: ;)
 
Ihan epistä et meidät jätettiin rannalle :D Noh jos me tehdää sun kanssa lähtö maanantaihin mennessä?Joo en tiedä miten alkas hyppimään et vedet menis,olis ainakin selkee merkki.Varsinkin nyt kun noita pieniä supistuksia, ni en minä osaa sanoa kuinka usein niitä tulee,se on enemmän tollasta juilintaa nyt.
 
Iltaa vaan!

Ette te tänne kuulkaas ilman minua jää! Musta kun tuntuu etten synnytä kun ens joulukuussa. MUlla on ollu ihan hirveä närästys nyt muutaman päivän. Ja supistellu mutta 20-15 min välein ja aikasen tehottomasti. Sillai että pysähtyä täytyy mutta tiedän ettei tarpeeks tehokkaasti. ja tuo välikin on niin turhauttava.
Niin kun mä kuvittelinkin niin mullakin alkaa olla jo ajatukset siinä synnyttämään lähdössä ei kä oikeesti nyt haittais jos vaavi syntyis ja joutuisin tästä masusta luopumaan. Tuo närästys kun on jo jotain aika kamalaa. Aikaisemmissa raskauksissa kun en ole siitä kärsiny. Tulee ihan kunnolla jo hapot suuhun ja rennietä kuluu.
Mieskin rupes jo kyselemään et mainaatko viikonloppuna synnyttää kun noin supistelee. No toivotaan et vaikka ens viikon aikana. Mut eiköhän se kuitenkin vähintään ens kuulle siirry.

Oikein paljon onnea Kaustinen, Maya-78, Jossu, Piku,Hokkis vauvoista. Ja HeMakin tais sitten päästä lähtemään ja pötkylä.Tsemppiä heille näin jälkikäteen.

mirkkuli ja melkein valmis vaavi (38+3)
 
JenniS ja pikkuinenko: ette ole ainoat, meikäläinen täällä kanssa. Mä saan tosin jännittää liitynkö helmikuisiin kun toi la on 27 pv. Olen ihan asennoitunut että lähden tossa tammi-helmikuun vaihteessa. Mutta en kyllä voi kieltää että kokoajan on tavallaan odottava tunnelma, koska voihan tuo masupoju syntyä koska tahansa. Huomenna mulla on äippäpoli käynti vähäisten liikkeiden ja lapsiveden (vähyyden?) takia. Nytkin tarttis varmaan ruveta tota masua ravistelemaan kun ei taas sieltä mitään ole tuntunut pitkään aikaan.

Ja onnea Kaustiselle :flower:
 
Tulin vielä ilmoittautumaan enne saunaan menoa, että täällä ollaan, ketään ei jätetä :LOL:

Nyt on ollu koko illan todella inhottavia piikityskipuja tuolla emättimen jossain seudulla. Ihan tosiaan niitä sukkapuikko-kipuja joista ollu puhetta. Supistuksista ei tietoakaan. Kaipa siellä paikat kypsyy.

Onnitelut Kaustinen
 
Onnea vauvautuneille :flower: ! Täällä kärvistellään myös, ette ole yksin jääneet :wave: ! Toivotaan että Pikkuinenko:lla ja Jennillä supparit voimistuisivat ja pääsisitte nyytin hakuun :) ! Täällä ei niistä edelleenkään tietoa :kieh: ... Mullakin on ollut pari kertaa tuota kylkikipua, kysyin siitä ja kätilö sanoi että se on todennäköisesti lihaskramppi. Jos ei meinaa hellittää, niin sitten kannattaa soitella äippäpolille.

Mua ei pahemmin supistele, välillä vaan vihloo nivusiin ja sisäreisiin, niitä sukkapuikkokipuja... vauva painaa johonkin hermoon? Laskeutuu "lähtökuoppiin"? En tiä... Ei pysty istumaan ja välillä meinaa lähtee jalat alta. Ajattelin jos sauna helpottais oloa...

Maximilianille tsemppiä huomiseen, toivotaan että asukilla kaikki on hyvin :) !

Kirppu, joka kyllästyi pelaamaan Scrabblea, koska häviää AINA!!!
 
Onnea Kaustinen!

Minäkin vielä täällä, kaupassa käyty ja saunassa. Piti käydä vielä oikein sikareita valkkaamassa, et jos ei perhehuonetta saada, niin saa mies sitten vauvan synttäripäivänä tarjota kavereille sikarit ja konjakit kun illalla sairaalasta kotiutuu.

Nyt olikin mulla sitten viimeinen sauna vähään aikaan, ja viimeinen alkoholiton saunasiideri. Seuraavan kerran kun saunaan pääsen, niin meinaan kyllä ihan oikeeta siideriä maistaa. Mutta nyt takas muihin hommiin...

Maija 39+1
 
Täällä ollaan, mustahan ette niin vaan eroon pääse. Eikä edes yhtään supistusta koko päivänä, ei mitään vuotoja. Nothing. Täällä kans tosi hiljanen vauva. Kyllä se nyt juuri vaadittavan liikkuu, öisin ei ollenkaan, siis ainakaan kun mä valvoskelen ja käännän kylkee. Aamulla yleensä sit mönkii vähän virkeemmin. Terkka sanoi, että päivittäin pitäs tulla se virkeempikin jakso, et pelkkä kymmeneen liikahtamiseen pääseminen ei riitä. Ans kattoo, jos tää nyt vielä laiskistuu, niin kait sitä pitää sit käydä kuunteluttamassa. Pe ainakin oli neuvolassa hyvät äänet. Niin, siis kyllä tää liikkuu, mut tosiaan päivä päivältä laiskemmin.

dinomamma huomenna jo 41 vko...
 
JENNI+ KUMPPANIT: Minäkin kyllä täällä vielä olen, eikä näytä mitään meininkiä lähdöstä olevan. Taustalla olen kyllä heilunut, mutta en vaan oo saanut aikaiseksi kirjoitella. Hiukan tossa varastoa miehen kanssa siivottiin ja sitten otinkin mukavat päikkärit. Nyt olis sauna kuumana ja leffa haettuna.
Täällä myös noita sukkapuikkovihlaisuja ilmoilla silloin tällöin ja jalat turpeena. Taidanpa tossa saunan jälkeen ottaa nuo sukkapuikot ihan käteen, jos vaikka koittais pikkuiset villasukat kutoa.

Onnea Kaustinen ja äitix4 Kyllä tosiaan noita poikia näyttää ulos tunkevan ainakin näin tammikuussa.

Ihan alkoi Maija sun puolesta jännittämään. Kovasti tsemppiä jo näin etukäteen...!

Monikos mahtaa vielä olla kokonainen? Mitäköhän kuuluu noille ensimmäisen sivun "hiljaisille/ taustapalstailijoille"? Ilmoituksia niin näkee moniko vielä on vatsakkaana :wave: :wave: :wave:
 
Onnea äitix4! :flower:

Taitaa juu olla sitten niin että loppukuulaiset niitä tyttöjä tekee että tasaantuis vähän tuo tyttö/poika tasapaino.

Mullakin nuo vauvan liikkeet on vähentyny, mut siihen kymmeneen liikkeeseen on päästy alle neljän vartin ja sitte on aina välillä niitä vilkkaampiakin aikoja. Mutta ne liikkeet on vaan jotain pieniä pyllyn tai polven heilautuksia. Eikä muuten ole vauva ihmeemmin enää hikotellut. Tuli just sellainen asia mieleen. Kuinkas muiden vauvat? onko hikka vähentynyt loppua kohden?

Niin ja sitten mulla oli tuossa toissa päivänä niin hurjat sukkapuikkokivut alapäässä ja takapuolessa kun yritin kyykistyä niin ei millään voinut kun sattui niin kovin.

Dinomamma: minä valvoskelen ja yöllä vahtaamassa niitä liikkeitä aina vessareissujen yhteydessä kun herään. Tulin vaan siihen tulokseen ettei ole kovin herkkäuninen tää vauva kun saa aamulla lapset jutella aika tovin tai touhuta jonkun aikaa ennenkuin vaavi masussa heräilee potkimaan.
Eikä muuten edes ole säpsähtänyt tämä masuasukki koko raskauden aikana kun kerran kun multa tippui kattilankansi keittiön lattialle. Esikoinen säpsyi aina jos aivastin tai yskin tai jokin kova ääni kuului, Tuo keskimmäinen taas säikkyi vähemmän kuin esikoinen mutta enemmän kuin tämä. Kaitpa se sitten on niin, että kun on jo ennestään tätä elämää täälä ulkopuolella niin ei niin kovin säiky edes masussa olo aikana mitään ääniä.

Tulipas sekavaa sepostusta kun mukelot huutelee jo taas menemään avuksi.

Iltojen jatkoja kaikille! :wave:
 
Onnea pojan saanneille maya, kaustinen ja äitix4!! :flower: Nyt on jo ylipuolet enemmän poikia, taitaakin nämä "muhijat" sitten tehä niitä tyttöjä:D
Kiva ku koko ajan nyt tapahtuu, jollakin alkaa oleen merkkejä, joku lähtee ja jokunen sitten jo palaa..
KOvasti jo Nuuskista kaipailen :saint: Jännittää kuihan siellä on mennyt. Onnistukohan käynnistelyt vaikko sektio tehty, Toivon mukaan ei vaan ole joutunut turhaa käynnistelyjä kärvistelee taas paria päivää ja sitten sektio ollukin edessä. Ja onhan siellä muitakin..HeMa ja pötkyläkin ainakin.
Mutta tuolla etusivulla on niin paljon just näitä "hiljasia" palstalaisia. Oishan tuo kiva että kävisivät sitten huikkaamassa uutiset täälläkin :)

Saaru ja poijjaat
 
Jee, taas lisää vauvoja. Onnea nyyttinsä saaneille! :flower:

Täältäkään mihikään olla lähetty. Enpä vaan ole ehtinyt tähän koneelle istahtaa. Nyt kun esikoisen sai nakattua sänkyyn on taas omaa aikaa.

Iltapäivä vierähti taas kerran Jumbossa kierrellen. Täytys löytää anopille synttärilahjaks sellanen helppokäyttönen ja isonäppäiminen puhelin. Eipä taideta sellasia enää valmistaa, vaan kaikki on niin kirppukokoon tehtyjä ja näppäimet on sen mukaiset. Anopilla on kankeat sormet, eikä se pysty niitä pieniä näppäimiä sitten käyttämään. Eikä tarvetta ole myöskään kameraalle, nettiliittymille tai muille lisähienouksille, ne kun ängetään nykyisin kans jokaiseen puhelinmalliin. Anoppi on saanut edellisen puhelimen 60 v. lahjaks ja se on (yllättäin) nyt kymmenen vuoden jälkeen sanonut sopimustaan irti. Nyt siis toivoo uutta puhelinta lahjaksi kuin kuuta nousevaa. Sopivan laitteen löytäminen on kyllä melkosen haastavaa.

Hih. Tulihan taas juttua ihan muusta kun tästä vallitsevasta olotilasta. Raskausrintamalla ei siis mitään uutta. Shoppailu ei minulle ainakaan mitään supistuksia aikaan saa. Mieskin on "armollisesti" omilla panoksillaan yrittänyt edesauttaa suppareiden tuloa, mutta kun ei niin ei. Huomena kokeillaan sitten siivoilun tehoa. Saunaa kokeillaan sitten äärimmäisessä hädässä, sillä kuulun siihen harvalukuiseen suomalaisten joukkoon, jotka eivät saunomisesta pidä.

Tsempit kaikille niille onnekkaille, jotak laitokselle pian saavat suunnata. Ja jaksamista kaikille meille, jotka täällä vielä roikumme.

S +kakkosnelonen 39 (eihän tässä vielä kuuluiskaan siis lähteä!)
 
Multa muuten liikenis noita vauvan liikkeitä hiljasuudesta kärsiville! Tällä tuntuu olevan bileet ympäri vuorokauden. Ja tosiaan tunkee pyllyä ja jalkoja niin, että vatsanahkaa vihloo. Vaikka mukavahan se on, ettei tarvitse liikkumattomuuden takia huolestua. Mutta vois sitä hiukan hellemminkin tulokas äitiään kohdella...
 
mirkkuli: täällä ainakaan ei hikka ole vielä vähentynyt. Välillä tuntuu hieman heikommin, vauvan asennosta johtuen, mutta usein koko maha tärähtelee kun hikotellaan. Muutenkin liikkeitä paljon, shakin kirjoitus olikin ihan lähes suoraan mun ajatuksia... Nytkin alavatsaa tökitään taas kauheen lujaa ja yritetään vihjata, että äiti sais siirtyä takanojaan. Ilmeisesti on jaloilla ahdasta, kun selkä suorana istun..

Täällä kanssa kärsimättömänä jännätään joko Nuuskis tulisi huomenna kirjoittamaan kuin kävi, ja tuliko irmeli vai iivari :D .

Taustalle taas, just tilattiin pizzaa ja joku leffa ois tarkoitus katsella...
 
Mä heti aamusta innokkaana tänne kurkkiin onko kukaan lähtenyt. Joko tää hiljaisuus tarkoittaa että kaikki on mennyt tai sitten ettei kukaan oo liikkunut mihkään päin :LOL: Tuli nukuttua kyl supersikeet yöunet ja illalla tuli taas tää mun perinteinen yksi supistus (ilman sitä ei voi mennä nukkumaan :LOL: )
 
Täällä olen ainakin minä :) Yöllä ei mitään, nyt aamusta aina liikkuessa alkaa tuntumaan mut kun menen maate niin ne katoaa.Se kunnon "potku"siis edelleen odotuttaa itseään.
maximilian:täällä myös ihan super unet takana,vain yksi herätys yöllä :)
 

Yhteistyössä