Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Et kai sä Kukis suutu jos meen ? :hug:
Aattelin että jäitkö sä mamban kanssa leikkimään :saint: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hä?Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Onks tällä jotain tekemistä mamban kanssa?
Ai jaha! Että noin helposti päästät lähtemään?!?? |O |O |O :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Et kai sä Kukis suutu jos meen ? :hug:
suutun tietty..no ei vaineskaa,senku meet.
jaa,missähä välis seki onnistus...kolme otusta riekkuu tääl ja siks toiseksee se aika kuukaudest ettei vois vähempää kiinnostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Aattelin että jäitkö sä mamban kanssa leikkimään :saint: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hä?Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Onks tällä jotain tekemistä mamban kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Ai jaha! Että noin helposti päästät lähtemään?!?? |O |O |O :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Et kai sä Kukis suutu jos meen ? :hug:
No mä vaan vitsailin :ashamed: Anteeks :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jaa,missähä välis seki onnistus...kolme otusta riekkuu tääl ja siks toiseksee se aika kuukaudest ettei vois vähempää kiinnostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Aattelin että jäitkö sä mamban kanssa leikkimään :saint: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hä?Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Onks tällä jotain tekemistä mamban kanssa?
kyl mie tiesin et sie vaa heitit tsoukin...Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No mä vaan vitsailin :ashamed: Anteeks :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:jaa,missähä välis seki onnistus...kolme otusta riekkuu tääl ja siks toiseksee se aika kuukaudest ettei vois vähempää kiinnostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Aattelin että jäitkö sä mamban kanssa leikkimään :saint: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:hä?Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Onks tällä jotain tekemistä mamban kanssa?
Kuhan lämpimikseni täällä höpötän jonninjoutavia
Joo oli parempi... Nyt voin mennä ja tiedän, että sä jäät kaipaamaan mua :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Ai jaha! Että noin helposti päästät lähtemään?!?? |O |O |O :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Et kai sä Kukis suutu jos meen ? :hug:
voin mie tietyst ruveta huutamaa et siehä et perkele lähe mihikää,saatana...oliks tää parempi
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä sanoin miehelleki äsken, että "mä meen kohta" ku piti sanoo, että "tuun kohta"...
Ja kuulen sen sanomiset koko ajan väärin... Nää on näitä päiviä :headwall:
Mä en nyt ymmärrä tätäkään lausetta... siis mitä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi siuta,meinaatko nyt lähtee...sano sit muuten ihmettelen et mis sie oot...
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä en nyt ymmärrä tätäkään lausetta... siis mitä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi siuta,meinaatko nyt lähtee...sano sit muuten ihmettelen et mis sie oot...
juu... mun pää ei tosiaan toimi :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä en nyt ymmärrä tätäkään lausetta... siis mitä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi siuta,meinaatko nyt lähtee...sano sit muuten ihmettelen et mis sie oot...
eli kun oot lähdössä tästä meijen ketjusta pois sinne miehes kainaloon,niin sano miulle jotta en turhaan siuta huhuile...ymmärsitkö?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:juu... mun pää ei tosiaan toimi :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä en nyt ymmärrä tätäkään lausetta... siis mitä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:voi siuta,meinaatko nyt lähtee...sano sit muuten ihmettelen et mis sie oot...
eli kun oot lähdössä tästä meijen ketjusta pois sinne miehes kainaloon,niin sano miulle jotta en turhaan siuta huhuile...ymmärsitkö?
Mut joo... nyt lähen! :wave:
Jos en enää tuu tänään käymään niin hyvää yötä ja kauniita unia murmeli :hug:
Ja sori kun oon tänään vähän pahvi