:hug: huh... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie tulin just. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::hug: huh... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:mie tulin just. :wave:
loikkari. |OAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä juutuin toiseen ketjuun :ashamed:
:snotty: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:loikkari. |OAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä juutuin toiseen ketjuun :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Ei toi poika halunnut enää leikkiä mun kaa niin mä tulin sitten tänne... Ukko kattelee lätkäpeliä :/
No sillä tulee aika usein noita, että ei jaksa keskittyä mun loruihin, lauluihin, ilmeilyyn tms. Kattoo vaan sillä ilmeellä, että "äiti on ihan pimee"Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Ei toi poika halunnut enää leikkiä mun kaa niin mä tulin sitten tänne... Ukko kattelee lätkäpeliä :/
oliks siu leikki jotai tyhmää,ku se ei enää viitint leikkii siu kaa.meilkii mies kattoo tota tyhmää lätkää.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No sillä tulee aika usein noita, että ei jaksa keskittyä mun loruihin, lauluihin, ilmeilyyn tms. Kattoo vaan sillä ilmeellä, että "äiti on ihan pimee"Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Ei toi poika halunnut enää leikkiä mun kaa niin mä tulin sitten tänne... Ukko kattelee lätkäpeliä :/
oliks siu leikki jotai tyhmää,ku se ei enää viitint leikkii siu kaa.meilkii mies kattoo tota tyhmää lätkää.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Vaikka ei mua yhtään haittaa toisaalta... voinpahan roikkua täällä ilman, että ukko ruinaa koko ajan mua sen seuraan
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:jäinkö mä yksin?
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:jäinkö mä yksin?
älä hötkyile,kävin vaa ottamas pakkasest huomisen sapuskan poies.