Pannaan ketjuun vähän nyyhkymusaa
Tarja Turunen: You would have loved this
http://www.youtube.com/watch?v=cW7iwxTBjk8
Tarja Turunen: You would have loved this
http://www.youtube.com/watch?v=cW7iwxTBjk8
Ja heppi kevonen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!
MAMBA |O |O |O MAAILMAN NOPEIN JA MYRKYLLISIN KÄÄRME |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Kurkku :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Näitkö ku mä löysin sen pikkuveljen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:MAMBA |O |O |O MAAILMAN NOPEIN JA MYRKYLLISIN KÄÄRME |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Kurkku :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Sen nimi on tättärä |O :xmas: . Se on 4v. ja se on jalosta suvusta, niih. Sen lempi ruokaa on porkkana chili mausteella ja pitza.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Ja heppi kevonen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!
Näin Se ei vielä tainnut osata ratsastaa toinen on vielä pikkunenAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Näitkö ku mä löysin sen pikkuveljen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:MAMBA |O |O |O MAAILMAN NOPEIN JA MYRKYLLISIN KÄÄRME |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Kurkku :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Juu juu, mä voisin lainata sille vaiks tabascoa? Ku se tykkää tulisista :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Sen nimi on tättärä |O :xmas: . Se on 4v. ja se on jalosta suvusta, niih. Sen lempi ruokaa on porkkana chili mausteella ja pitza.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Ja heppi kevonen :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:tädädä tättärää!!!!
Se kuuntelee mielellään mun laulua...tietty :xmas:
Joo, me ollaan kaikki aika virtuooseja....me puhutaan jopa ranskaa, japania, kiina, siansaksaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja monikkoon ei voi laittaa the:ensimmäistäkään sivua lukematta haluan vaan kommentoida että ompahan varsinainen englanninkielen virtuoosi tehny tämän aloituksen..
Juu ei osaa,mut aika velmu sekin oli,ku peiton alla lymyili eilen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Näin Se ei vielä tainnut osata ratsastaa toinen on vielä pikkunenAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Näitkö ku mä löysin sen pikkuveljen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:MAMBA |O |O |O MAAILMAN NOPEIN JA MYRKYLLISIN KÄÄRME |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Kurkku :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Jos vaan nyt lähdet niin et muuten lähde |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:JUHUU!!!!!!!!!!!!!!MURUT!!!!!!!!!!! :wave: ja heippa samalla...
Mä osaan venäjää,et silleen ja sujuu toki sit soumikin jotenkin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Joo, me ollaan kaikki aika virtuooseja....me puhutaan jopa ranskaa, japania, kiina, siansaksaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja monikkoon ei voi laittaa the:ensimmäistäkään sivua lukematta haluan vaan kommentoida että ompahan varsinainen englanninkielen virtuoosi tehny tämän aloituksen..
|O |O |O Samaa olin sanomassa |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jos vaan nyt lähdet niin et muuten lähde |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:JUHUU!!!!!!!!!!!!!!MURUT!!!!!!!!!!! :wave: ja heippa samalla...
Tykkää niin kovasti lämpimistä piiloista Aika velmuja nuo mambatAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Juu ei osaa,mut aika velmu sekin oli,ku peiton alla lymyili eilen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Näin Se ei vielä tainnut osata ratsastaa toinen on vielä pikkunenAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Näitkö ku mä löysin sen pikkuveljen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:MAMBA |O |O |O MAAILMAN NOPEIN JA MYRKYLLISIN KÄÄRME |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Kurkku :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jos vaan nyt lähdet niin et muuten lähde |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:JUHUU!!!!!!!!!!!!!!MURUT!!!!!!!!!!! :wave: ja heippa samalla...
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:|O |O |O Samaa olin sanomassa |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jos vaan nyt lähdet niin et muuten lähde |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:JUHUU!!!!!!!!!!!!!!MURUT!!!!!!!!!!! :wave: ja heippa samalla...
Jaa, että ärsytät sitten tahallas |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Jos vaan nyt lähdet niin et muuten lähde |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:JUHUU!!!!!!!!!!!!!!MURUT!!!!!!!!!!! :wave: ja heippa samalla...
uuuuuuuuuuuuuuu...pelottaa...siehän taas korotat tota ääntä,mie oikeestaa tykkään ku sie vähän hermostut...sillon tiien että välität miusta toooooooooosi paljon. :hug: :heart: