mie tiesin et sie tykkäät...se on vaa nii sarmantti kaveri. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81::heart: :heart: siis yhellä sanalla... IHANA :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
|O |O |O kiusanhenki |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:http://www.burgermafia.fi/galleria.html
odotellessa........
:ashamed: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:|O |O |O kiusanhenki |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:http://www.burgermafia.fi/galleria.html
odotellessa........
ai...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jyväskylässäkö palaa? uutisis tuli et joku palvinjongin katto on tules ja oli syttyny nightwishing keikan aikana.
ps. miksi tää palsta on taas kerran rikki :snotty:
Varohan nyt sitten ettei tule huono olo... höpö :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu piti kyl ottaa sitä iltapalaa,mut syön näköjää makumaa pussist karkkii.
Nyt peset hampaas...koko päivän olet karkkia mussuttanut |O |O Pesetkös itse vai pitääkö Harryn suuttua |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu piti kyl ottaa sitä iltapalaa,mut syön näköjää makumaa pussist karkkii.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Varohan nyt sitten ettei tule huono olo... höpö :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu piti kyl ottaa sitä iltapalaa,mut syön näköjää makumaa pussist karkkii.
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Nyt peset hampaas...koko päivän olet karkkia mussuttanut |O |O Pesetkös itse vai pitääkö Harryn suuttua |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu piti kyl ottaa sitä iltapalaa,mut syön näköjää makumaa pussist karkkii.
Kyllä, leipää nyt naamariin välilläAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Varohan nyt sitten ettei tule huono olo... höpö :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu piti kyl ottaa sitä iltapalaa,mut syön näköjää makumaa pussist karkkii.
mie kans aattelin just et kohta varsin tulee ykä...pitäsköhä oikeesti ottaa vaik sitä kuppasta leipää.
NOOUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No jos mä nyt menisin tota leffaa kattomaan....
Ne hampaat pesemään heti |O |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Nyt peset hampaas...koko päivän olet karkkia mussuttanut |O |O Pesetkös itse vai pitääkö Harryn suuttua |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:miu piti kyl ottaa sitä iltapalaa,mut syön näköjää makumaa pussist karkkii.
öö,tota...en mie enää syö karssuja...öö...
Mutta mä lupaan etten mitenkään saa vaikutteita siitä leffasta :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:NOOUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No jos mä nyt menisin tota leffaa kattomaan....
ETKÄ MENE!!!!! |OAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:NOOUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!! |O |O |O |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:No jos mä nyt menisin tota leffaa kattomaan....
Siinä Bill:ä viedäänAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä: