Tsiisus,mikä rytmitaju :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Nyt mä meen tuon pojan kanssa touhuamaan. Josko se väsykin sitten lapselle tulis... Mutta tuun takasin!!
Okei,ootas ku kokeilen saanko mäkin ton lantion tosta liikkeelleAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Olitkos hiukka myöhässä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Nyt mä meen tuon pojan kanssa touhuamaan. Josko se väsykin sitten lapselle tulis... Mutta tuun takasin!!
okke :wave:
Juu,tullaan tullaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Pohjis |O |O |O Nyt pihalle :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Olitkos hiukka myöhässä?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Nyt mä meen tuon pojan kanssa touhuamaan. Josko se väsykin sitten lapselle tulis... Mutta tuun takasin!!
okke :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Juu,tullaan tullaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Pohjis |O |O |O Nyt pihalle :wave:
höh, ihan samanlailla tanssii kun mä!Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
mä kans....Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Juu,tullaan tullaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Pohjis |O |O |O Nyt pihalle :wave:
ai työ meette tupakalle,vai.
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Juu,tullaan tullaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Pohjis |O |O |O Nyt pihalle :wave:
ai työ meette tupakalle,vai.
EI!!!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pitäsköhän häippästä...
pitäs ottaa iltapalaa ja kattoo telkkuu.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:EI!!!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pitäsköhän häippästä...
Ei telkkua |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pitäs ottaa iltapalaa ja kattoo telkkuu.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:EI!!!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pitäsköhän häippästä...
miks??????????????Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Ei telkkua |OAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pitäs ottaa iltapalaa ja kattoo telkkuu.Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:EI!!!Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:pitäsköhän häippästä...