:saint:Alkuperäinen kirjoittaja phoebe:miten työ ootta nuin aikaansaavii..mun pitää tehä hommia kokoajan enkä kerkee syventymään tähän vaativaan taitolajiin tarpeeksi..
hahtuvaiset villapökät ois siistit.
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja phoebe:miten työ ootta nuin aikaansaavii..mun pitää tehä hommia kokoajan enkä kerkee syventymään tähän vaativaan taitolajiin tarpeeksi..
hahtuvaiset villapökät ois siistit.
No oothan sä täällä... mä luulin olevani ihan ypöyksinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:noAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Jaahas... voihan yksinäisyys...
minen siuta hylkää.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No oothan sä täällä... mä luulin olevani ihan ypöyksinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:noAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Jaahas... voihan yksinäisyys...
:heart: :hug: jipiiAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:minen siuta hylkää.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:No oothan sä täällä... mä luulin olevani ihan ypöyksinAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:noAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Jaahas... voihan yksinäisyys...
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Eikös se meidän Harry Höpö Heroes Julie Lumikko oo vieläkään käynyt meidän uudessa ketjussa Missä se on.....ei kai se taas toljota tv:tä
Niin ja Kivistäkään ei oo näkyny...Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Eikös se meidän Harry Höpö Heroes Julie Lumikko oo vieläkään käynyt meidän uudessa ketjussa Missä se on.....ei kai se taas toljota tv:tä