vierailija
ottaa pois viestit aina kun et ole täällä ja et näeEikä ole.
Taisit olla silloin Boobabe?
ottaa pois viestit aina kun et ole täällä ja et näeEikä ole.
En välitä noista, liian osuvasti vain osas kirjottaa ihan kun tuntisÄlä välitä. Tämä harmaana oleva vittuilee ketjussa.
ainakin 2 harmaata aina, muistaÄlä välitä. Tämä harmaana oleva vittuilee ketjussa.
Mä en kertonut lapsen todellista asuinpaikkaa. Asuu myös mun kotona.ottaa pois viestit aina kun et ole täällä ja et näe
Taisit olla silloin Boobabe?
Aikuiset naiset ei käytä kuukautisista termiä "perse vuotaa" . Korkeintaan teinit tai teinin tasolle jämähtänyt.Pitäskö sun miettiä mitä tarkoitan. Rättis ymmärsi mitä sanoin. Mulla on menkat.
Kyllä noi muut tuntee toisensa, ehkä sinutkin.En välitä noista, liian osuvasti vain osas kirjottaa ihan kun tuntis
En välitä noista, liian osuvasti vain osas kirjottaa ihan kun tuntis
Aha, whatever..Aikuiset naiset ei käytä kuukautisista termiä "perse vuotaa" . Korkeintaan teinit tai teinin tasolle jämähtänyt.
Ai niin.ainakin 2 harmaata aina, muista
On täällä live tuttuja muutamia tullut vuosien aikana.Kyllä noi muut tuntee toisensa, ehkä sinutkin.
Mulla on hieman kirkollisempaa musiikkia nyt soimassaMusiikkia välillä.
Ai niin. Sulla on hiukka erilainen musiikkimaku.Mulla on hieman kirkollisempaa musiikkia nyt soimassa
https://www.youtube.com/watch?v=6BOHpjIZyx0
Neuvona: älä kerro asioitasi täällä me leviää ja saat puukkoa selkäänOn täällä live tuttuja muutamia tullut vuosien aikana.
Mulla youtube päällä niin kuuntelen sitä mitä sieltä listoilta vain tulee, nyt ihan jees venäläinen kappale soipi.Ai niin. Sulla on hiukka erilainen musiikkimaku.
Ja niiden lisäksi vielä ne jotka lukee tätä palstaa. Kaikki eivät kirjoita koskaan mitään, tiedät varmaan?ainakin 2 harmaata aina, muista
hei krutNeuvona: älä kerro asioitasi täällä me leviää ja saat puukkoa selkään
Hyvä neuvoNeuvona: älä kerro asioitasi täällä me leviää ja saat puukkoa selkään
Niin voi tapahtua. Mutta ei me kaikki olla sellaisia. Usko jo.Neuvona: älä kerro asioitasi täällä me leviää ja saat puukkoa selkään
tunnetko majuria?Hyvä neuvo
Kyllä tunsi palstalla. Mitä jos lopetat Majurista jauhamisen?tunnetko majuria?
En voi sanoa tuntevani häntä, mitä täällä joskus kirjoitellut.tunnetko majuria?
Kunhan ei fyysisesti tulo puukkoa selkään niin asiat okNiin voi tapahtua. Mutta ei me kaikki olla sellaisia. Usko jo.
ai, onko se jotenkin salaista?Kyllä tunsi palstalla. Mitä jos lopetat Majurista jauhamisen?