Kalajoelta päässyt pois?
Minäkin asun Oulussa
Minäkin asun Oulussa
tehän olette naapureitaArgh, voimia
Alko riittämään se kalajoki, ihan jees kaupunki tämä oulu on asustella.Kalajoelta päässyt pois?
Minäkin asun Oulussa
Mä asun samassa paikassa kolmiossa. Ei mee kauaa kun poika lentää pesästä pois.
Huomenta Mun lenkkarit on tallessa eteisessä.Huomenta!
Huomenna pitäisi aloittaa kuntokuuri kesäkautta varten. Tänään siis pitää etsiä juoksutohvelit jostain komeroiden kätköistä.
Ei sitten asuta kovin kaukana toisistamme, motarin alta kun kävelee niin ammattikoulut tulee.Mä asun samassa paikassa kolmiossa. Ei mee kauaa kun poika lentää pesästä pois.
Mä asun samassa paikassa kolmiossa. Ei mee kauaa kun poika lentää pesästä pois.
Mulla on vain varrellisia kenkiä esillä.Huomenta Mun lenkkarit on tallessa eteisessä.
Ei perkele. Siis täällä missä asuin vuosia sitten. En oulussa.Mä kirjoitin epäsälvästi.Ei sitten asuta kovin kaukana toisistamme, motarin alta kun kävelee niin ammattikoulut tulee.
Sattuuhan sitäEi perkele. Siis täällä missä asuin vuosia sitten. En oulussa.Mä kirjoitin epäsälvästi.
Mulla on kenkäkaappi. Piän kaikki kengät aina eteisessä.Mulla on vain varrellisia kenkiä esillä.
JuuSattuuhan sitä
Kesää varten pitäis käyttää ajokengät suutarilla kun oikeasta kengästä nahka kulunut melkein puhki.Mulla on vain varrellisia kenkiä esillä.
Ja sulla on kai ainakin kaksi poikaa, toinen treella ja teini kainalossaEi perkele. Siis täällä missä asuin vuosia sitten. En oulussa.Mä kirjoitin epäsälvästi.
Loppuiko naiset kesken?Alko riittämään se kalajoki, ihan jees kaupunki tämä oulu on asustella.
Yks lapsi eikä hän asu tampereella.Ja sulla on kai ainakin kaksi poikaa, toinen treella ja teini kainalossa
sit sulla on tuplatyyppi täälläYks lapsi eikä hän asu tampereella.
Pitäisikö mennä läkäriin jos perseestä vuotaa.Nautin kahvista.
Nyt ei voi ees käsitöitä tehä. Perse vuotaa.
Mistä moinen kysymys?Loppuiko naiset kesken?
Pitäskö sun miettiä mitä tarkoitan. Rättis ymmärsi mitä sanoin. Mulla on menkat.Pitäisikö mennä läkäriin jos perseestä vuotaa.
Älä välitä. Tämä harmaana oleva vittuilee ketjussa.Mistä moinen kysymys?
Eikä ole.sit sulla on tuplatyyppi täällä