Ei se mitään. Sinä olet nainen joten sinulla saa olla valikoiva maku.Enpäs huomannutkaan![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei se mitään. Sinä olet nainen joten sinulla saa olla valikoiva maku.Enpäs huomannutkaan![]()
näin olin kuulevani radiossa aamulla. olin väärässä. Rukalla on kausi avattu
Ei kyllä nytkyllä ole tuossa minä...taitaa olla kisu ja softy jos ihan oikein nään *siristelee silmiä epävarmana* Kuin ne tytöt nyt tolleen ragee toisilleenKenen kaa sie tappelet,onko pojista riitaa
Tossa on se vika että mä en lyö laukulla. Mä lyön nyrkillä.Ei kyllä nytkyllä ole tuossa minä...taitaa olla kisu ja softy jos ihan oikein nään *siristelee silmiä epävarmana* Kuin ne tytöt nyt tolleen ragee toisilleen![]()
Olet siis valmis saamaan pahoinpitely syytteen?Tossa on se vika että mä en lyö laukulla. Mä lyön nyrkillä.![]()
Hyvä sinä. Puolustautuminen on eri asia. Sanoin lähinnä vitsinä.Olet siis valmis saamaan pahoinpitely syytteen?
Olet ennenkin tuonut julki kuinka potkit ja lyöt nyrkillä ja nyt vetoat että on vain vitsi.Ei tarvita kuin yksi potku tai nyrkillä lyönti niin varmasti saat pahoinpitely syytteen jos asia viedään poliisilleHyvä sinä. Puolustautuminen on eri asia. Sanoin lähinnä vitsinä.
Mutta softyhan sanoi tuon vitsinä..se oli siis vitsi, joke, joukki...ei totta..vitsi vitsi vitsiOlet ennenkin tuonut julki kuinka potkit ja lyöt nyrkillä ja nyt vetoat että on vain vitsi.Ei tarvita kuin yksi potku tai nyrkillä lyönti niin varmasti saat pahoinpitely syytteen jos asia viedään poliisille
Ja sanon taas tämän. Joitakin asioita ei kannata ottaa vakavasti tällä palstalla. En ole koskaan pahoinpidellyt ketään.Olet ennenkin tuonut julki kuinka potkit ja lyöt nyrkillä ja nyt vetoat että on vain vitsi.Ei tarvita kuin yksi potku tai nyrkillä lyönti niin varmasti saat pahoinpitely syytteen jos asia viedään poliisille
Silti heität vitsiä (omasta mielestäsi) siitä vaikka olet itse joutunut sitä kokemaan.Yksikin nyrkinisku voi olla kohtalokas uhrille.Ja sanon taas tämän. Joitakin asioita ei kannata ottaa vakavasti tällä palstalla. En ole koskaan pahoinpidellyt ketään.
Mua on pahoipidelty menneisyydessä.