The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Maniaa pukkaa.
Hirvittävästi yhteisvaikutuksia monien lääkkeiden kanssa :eek::sick:
"Vasta-aiheet Yliherkkyys vaikuttavalle aineelle esomepratsolille, substituoiduille bentsimidatsoleille tai kohdassa 6.1 mainituille apuaineille. Esomepratsolia ei saa käyttää yhdessä nelfinaviirin kanssa (ks. kohta 4.5)." Mihin tuo nelfinaviiri sitten on, en viitsi perehtyä, mutta lukekaa ihmeessä ne kaikki muut -eikä karrageenia kenenkään tarvitse sietää, kun sillä tehdään koe-eläimetkin sairaaksi :sick:. Nehän syntyvät terveinä, mutta ensin niille täytyy saada aikaan erilaisia tauteja. Onhan tuo tietysti ruma juttu, mutts on ollut tiedossa 2001 vuodesta yleisesti, koska sen olen netistä löytänyt. Vuoden 1975 tekstiä en silloin ollut vielä nähnyt(n)
 
vierailija
Missä muka on puhtaampi hanavesi kuin Suomessa?
Riippuu paikkakunnasta ja alueen ihmisten lääkityksistä ja teollisuusdesta, missä niitä käytetään - eläinlääkkeiden jäämät mukaanlukien. En ala tilastoja koluamaan - eikä siellä kaikkia olisi kuitenkaan. Kaivovesistä ei ole tietoa, lähteiden kunnosta puhumattakaan. Ei ne asiat edes kiinnosta suomalaisia, olen pannut merkille vuosien varrella. MUTTA, mistä tämä kylmyys johtuu nyt, näkyy selvästi tässä - kun ei lämpö saavuta meitä, vaan kimpoaa muualle?
 
Softy
Iltaa

Piti ihan tänne tulla pitkästä aikaa ulisemaan kun niin rupes vituttaa. Mää olin tänää treffeillä ja voi vintun vintun vinttu.Oikeesti eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja.Tää tyyppi ei kuunellu yhtään mitä juttelin,katteli vaan pälyillen ympärilleen.Joo,ilmeisesti ei mun seura sit kiinnostanu mut olis nyt voinu edes kuunella.Pikkusen tuli itelle typerä olo.Eikä voi sanoo että olis iästä johtuvaa kypsymättömyyttä kun oli himpun vajaa 50v. Joo,no tuskin meistä mitään olis pitkässäkään juoksus tullu mutta eikö nyt olis edes hiukan kohteliasta edes vaikka esittää kuuntelevansa. Ikinä enää ehdota kellekään mitään treffei.Tää oli ihan extempore juttu mutta eipä siis kannata sellastakaan. Kiukku:mad:
Ei kai ole ujo? Mulla on tapana tehdä noin vieraan seurassa kun ujous iskee.
 
vierailija
Iltaa

Piti ihan tänne tulla pitkästä aikaa ulisemaan kun niin rupes vituttaa. Mää olin tänää treffeillä ja voi vintun vintun vinttu.Oikeesti eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja.Tää tyyppi ei kuunellu yhtään mitä juttelin,katteli vaan pälyillen ympärilleen.Joo,ilmeisesti ei mun seura sit kiinnostanu mut olis nyt voinu edes kuunella.Pikkusen tuli itelle typerä olo.Eikä voi sanoo että olis iästä johtuvaa kypsymättömyyttä kun oli himpun vajaa 50v. Joo,no tuskin meistä mitään olis pitkässäkään juoksus tullu mutta eikö nyt olis edes hiukan kohteliasta edes vaikka esittää kuuntelevansa. Ikinä enää ehdota kellekään mitään treffei.Tää oli ihan extempore juttu mutta eipä siis kannata sellastakaan. Kiukku:mad:
Päätöntäkö treffailit?
 
Päivää ketjuun.

Nätti ilma :) On kyllä tullu käveltyä paljon.

Kääk, tuli miehelle kaihileikkauksen komplikaatio,toinen silmä turvoksissa,toisessa paksuuntuma,eilen kävi silmäkuvauksissa ja tänään soitti hoitaja,onneksi oli lääkäri katsonut kuvat jo tänään eikä vasta perjantaina,niin kuin alunperin oli sanonut.
2 eri silmätippaa kontrolliin asti, kontroli kk päästä
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päivää ketjuun.

Nätti ilma :) On kyllä tullu käveltyä paljon.

Kääk, tuli miehelle kaihileikkauksen komplikaatio,toinen silmä turvoksissa,toisessa paksuuntuma,eilen kävi silmäkuvauksissa ja tänään soitti hoitaja,onneksi oli lääkäri katsonut kuvat jo tänään eikä vasta perjantaina,niin kuin alunperin oli sanonut.
2 eri silmätippaa kontrolliin asti, kontroli kk päästä
No oho! Onneksipa tosiaan miehes sai nopeasti silmiinsä hoitoa(y), toivottavasti tehoavat heti ja helpottavat olotulaa.

Tsemppiä sinne:), yrittäkää nauttia kivasta päivästä...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
No oho! Onneksipa tosiaan miehes sai nopeasti silmiinsä hoitoa(y), toivottavasti tehoavat heti ja helpottavat olotulaa.

Tsemppiä sinne:), yrittäkää nauttia kivasta päivästä...
Joo,onneksi oli lääkäri nopsaan kahtonu ja määränny e-reseptinä,onneksi tajusin vastata töissä puhelimeen kun hoitaja soitti.
Toivotaan että auttaa.:love:
 
@Softy - toipumisia moisesta rääkistä. Toivottavasti helpottaa pian...


Mä ite oon ihan huolella kipeenä loppupäivän hammaskiven poiston jälkeen. Mulla on hampaat niin tiukasti kiinni toisissaan että välit ovat olemattomat ja siinä hikoilee sekä tekijä että minä:barefoot::D...

Mutta hyvä kun tekevät ja kyllä sen kestää kun tietää että on suussa kaikki kunnossa taas :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä