Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Matsutakeja kans saattaa löytyä. Kasvavat Suomessa pääsääntöisesti pohjoisessa mutta löytyy etelästäkin niitä. Itse tiedän yhden paikan josta saa keväisin aina pari-kolme sientä. Onse hyvvää!
Keväällä keväällä hyvä ihminenJaa häh?
Mä luulin että ne kasvavat syksyllä.
Huhtasienet ja korvasienet keväällä. alkukesästä saa kantarellejäkin mutta muut vasta syksyllä.
Ei kiitos.Salaattivinkki ihan kaikille: genitaalikarvoja salaatin joukkoon![]()
Keväällä keväällä hyvä ihminen![]()
Ei kiitos.
jos kokeilen niin kyseessä on puhdas vahinko.Kyllä sä nyt vaan kokeilet niin kerta
![]()
Ollaanpas sitä nyt taas niin känkkis tuulella ja vastarannan kiiskee ettäjos kokeilen niin kyseessä on puhdas vahinko.
kuti kuti mussuli.Ollaanpas sitä nyt taas niin känkkis tuulella ja vastarannan kiiskee että![]()
Onneks et tiiä miten herkästi kutiankuti kuti mussuli.
Mikäs tanssityyli toi mahtaa olla? Ei näytä ihan perinteiseltä tanhulta eikä kyllä oikein miltään argentiinalaistangoltakaankävin vähän danssaamassa..![]()
Elainen tanssityyli. Seinfeldistä siis.Mikäs tanssityyli toi mahtaa olla? Ei näytä ihan perinteiseltä tanhulta eikä kyllä oikein miltään argentiinalaistangoltakaan![]()
Mä en kato seinfeldiäElainen tanssityyli. Seinfeldistä siis.
Hyvä. BAUAHAHAH.Onneks et tiiä miten herkästi kutian![]()
Maailman paras sitcom....
Mä en kato seinfeldiä![]()
Pyyhi se virne jo pois naamalta.Perseestä![]()