Ei tipan tippaa.Kello on neljä aamulla ja te vain kuulutte siellä.
Eikö nukuta?
Kuka sä ole?
Ei tipan tippaa.Kello on neljä aamulla ja te vain kuulutte siellä.
Eikö nukuta?
Aamukaste.Tuota, höm...
Hiukka noloa tunnustaa mutta mulla ei oo hajuakaan miten töllösysteemin saa päälle. Mä kun en ikinä mosta omatoimisesti katso.
Mut pian aurinko nousee.vois vaikka kaivaa kameran esiin ja kuvata aamukastetta.
AlgomaEi tipan tippaa.
Kuka sä ole?
Njäää.Aamukaste.
Eihän se ole sama kuin ensi reissu vessaan aamulla?
Jaa missä? Jossain huisintuutissa. Ja nikin tunnistan koska jotkut ovat sen täällä joskus maininneet.Algoma
Kello on 21 täällä
Oomminä nähnyt Sinut ennenki.Jaa missä? Jossain huisintuutissa. Ja nikin tunnistan koska jotkut ovat sen täällä joskus maininneet.
Mä olen roosa, kiva tutustua.
Joo, tutustua.Jaa missä? Jossain huisintuutissa. Ja nikin tunnistan koska jotkut ovat sen täällä joskus maininneet.
Mä olen roosa, kiva tutustua.
Niin minäkin.Mä nukahdin.
Mikä maa? Mikä valuutta?
Kahviiiii! Ja huomenii!
ÄmpäriNiin minäkin.
Ja ihan samat kysymykset.
Mut eipä tässä mitään mitä ämpärillinen kahvia ei korjaisi.
HesessäMiu miu
Hesessä
Eilinen oli vesi/limupäivä.
Ei ole korttia. Mulla on sovellus puhelimessa.Onko sulla hesen kanta-asiakaskorttia?
Ei ole korttia. Mulla on sovellus puhelimessa.
OkKyllä se kannattas olla.
Ärsyttää vähän ku kana-ateria 5,95€, 6€ ostoksilla saa pari bonusetua lisäksi, Kaakao/kahvi/tee, minipehmis/keksi/majoneesi, en oo ihan varma tosin tuosta keksistä ja ihan sama sille ku en kuitenkaan ottais sitä ku se on epäterveellistä.
Jaa, kävit vain naukumassa täällä.Miu miu
Ei ny sentään.Softy ja Rätti ne yhteen soppii, huomenna pannaan ne Heseen yhdessä possuilemaan!
Joo...ihan vähän vaan nau'uin ja sen jälkeen en sitte naukunutkaan!!!Jaa, kävit vain naukumassa täällä.